Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hører til på Haukeland!! Har ikke sett nesten noen derfra jeg heller. Vi får rotte oss sammen:o)

Jeg satt inn mitt første egg på mandag. Nå føler jeg at tanta er like rundt hjørnet, så jeg er ikke så veldig optimistisk idag. Har du opplevd noe lignende?

Ja, aller første, så jeg er helt nybegynner;o)

Hittil har alt gått bra, bortsett fra at jeg måtte doble dosen på sprøytene de siste dagene for å speede opp litt, fikk ut 6 egg og tre ble befruktet, så vi har to på frys.

Du da?

Jeg har hatt to negative forsøk privat, og nå dette på Haukeland i uke 44 som også endte negativt. Ikke kjekt-tunge tak å begynne påan igjen.

Har ganske få egg jeg og, så sist gang ble det kun ett befruktet og ett inn. Altså har jeg aldri fått noen på frys.

På siste forsøk gikk jeg på maks dose, 450 ie.

Skal starte opp igjen i februar-denne gang med kort regime. Dvs at jeg slipper spray, og går rett på sprøyter.

Håper inderlig du lykkes:)

Når er testdag? Hva er alderen din?

Jeg er 29 år og skal ta blodprøve neste mandag. Men klarer nok ikke å vente så lenge:o)

Man får iallefall lært seg å ha sterk psyke av dette. Håper du slipper flere negative forsøk. Forhåpentligvis går det bra med oss begge. Jeg føler meg i alle fall veldig godt tatt vare på på Haukeland. Er du fornøyd? Synes alltid jeg møter positive og hyggelige folk der oppe. Det hjelper når ting blir litt for tøft synes jeg. Alt på egguttak og innsett har gått smertefritt og uproblematisk heldigvis:o)

Annonse

Hei igjen,

ikke mange som hører til Haukeland her...

Mauritius, hvordan går det med deg? Ikke lenge til testdag nå!

Håper det går din vei:)

Alshva, synd med to mislykkede forsøk! Når starter du opp igjen?

Hei!

Tror det går bra. Var sikker på at TR kom i helgen, men så gikk vondten over, til min store overrakselse!! De to siste dagene når jeg våknet har jeg hatt bittelittegran vondt i korsryggen. Tar det som et godt tegn. På lørdag og søndag skal jeg ta en hjemmetest- men mandag er det store dagen. Merker jeg har litt høye forventninger nå, så jeg må passe på litt:o)

Hvordan går det med dere?

Hei igjen,

det høres jo bra ut Mauritius-krysser fingrene for deg:))

Blir spennende i helgen da!!

Jo, med meg går det greit. Lenge å vente til neste forsøk pga julen synes jeg. Uttak i uke 6-7.

Jobber du om dagene? Eller sykemeldt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...