Gunner Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Jeg hadde ubeskyttet sex for en liten stund siden, da var jeg på den 12 dagen siden forgje mens. Leste på nettet at det er størst sannynlighet for å bli gravid mellom 10-17 dag etter mens =/ Nå er jeg altså 12 dager over tiden, har testa meg men de har vært negative =/ Jeg har ikke hatt matlyst i det siste så har spist utrolig lite, mye mindre enn vanlig. Kanskje det er derfor jeg ikke har fått mensen? Kjenner murringer i magen, ikke menssmerter men noe liknende, bare mindre vondt. Vet at mange ikke får mensen fordi de bekymrer seg for at de er gravide, at det er det det kommer av, men kroppen min funker ikke sånn, ikke sånn jeg kjenner den iallefall! =/ Var på helsestasjon på mandagen, og da sa de at jeg bare skulle vente å se, og at det kanskje var for tidlig å teste om jeg er gravid. Jeg har en test, og vil teste fortest mulig fordi jeg vil ha svar! Men 12 dager over tiden, da burde det vel syntes på testen?
Anette_23 Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 hei:) jg hadde akkurat d samme som dg, tror jg tok 4-5 tester før dn viste positiv, mn jeg hadde helt sykt vondt i puppene, var t.o.m hos legen og han sa nei du er nok IKKe gravid og uken etter tok jg en ny test åjadda dn var positiv!! hadde jeg vært dg så hadde jg tatt en ny test neste uke;) skal ikke se bort ifra at du er gravid;) Lykke til:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå