julesklia Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Hvor nøye er dere? Kan man være mindre nøye om man hugger selv? Er det greit å jukse, borre hull og putte inn grener her og der? Er det kult med litt mose? Kan den ene sida, som skal være mest mot veggen, være litt flat? Dere skjønner at jeg har en del frustrerende tanker i dag?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Veggtre er lov, det samme er kråtre. Er treet for skjevt kan det henges etter krok i taket (bare spør min søster). Borrig er juks men det er greit så lenge man ikke forteller om det. Forøvrig gjør juletrepynt meg glad, så uanstendige mengder av stoffet dekker det verste. Det som ikke er ok på treet er bæsj. Enten fra mennesker eller dyr.
Gjest Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Det egentlige, høyreiste svaret er NEI. Men det mer kulturelt signifikante svaret, nemlig det som sparer deg fra gremming, er et kvalifisert JA: hvis du ser allerede i skauen at det er litt rart, blir det ofte vanskelig å reparere inne. Men hvis det ser fint ut ute, har det akkurat nok skavanker til at litt mose, borr og sånt ordner alt. Og ei greinfri side har ikke skada noen.
Gjest Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 BÆSJ????????? Du skylder verden en forklaring! *lol*
julesklia Skrevet 24. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2007 Ups, det må jeg sjekke ja. Siden det kan henges i taket kan vi ha et meget langt et siden vi har skråtak paa stua.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Nei. Egentlig ikke. Men trær som har stått tett ved jernbanelinjer er ikke ok.
julesklia Skrevet 24. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2007 Jernbanen er utenfor mine tanker når det gjelder treet heldigvis.
Gjest Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Får ikke ha juletre jeg, det kan jeg vist bare drite i sier mannen min. 0_o
Gjest Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 Stapp ham ned i julegrefoten med hue først, putt julestjerna inn der du veit og pynt opp med litt glitter. For en festbrems - og hvorfor bestemmer han det?
Dronningen! Skrevet 24. november 2007 #10 Skrevet 24. november 2007 Malina... Hvor skal du henge kulene?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. november 2007 #11 Skrevet 24. november 2007 Da hadde jeg kjøpt et i plastikk på trass.
julesklia Skrevet 24. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 24. november 2007 Jeg skal sende et til deg, MalinaRompompei.
Gjest Skrevet 25. november 2007 #13 Skrevet 25. november 2007 Neida, vi er bortreist hele jula, så det er nå derfor. Men side vi nå har blitt foreldre så har han i det minste gått med på at jeg kan få sette opp noen nissejævler og lignende;)
Cat.68 Skrevet 25. november 2007 #14 Skrevet 25. november 2007 Åhhh jaaaa. Treet er kjempeviktig!!!!!! Juletreforselgerne blir helt svett i panna når dem ser meg komme. Her er jeg petimeter i jakten på det PERFEKTE juletreet. Har aldrig funnet det da, men pløyer utvalget hvert år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå