petiteM's Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Har tatt flere tester som gir litt "diffuse" svar - noen flere, og var dere gravide? Har brukt forskjellige merker, og alle gir svar som er vanskelige å tolke. Den positive streken er veldig svak, og man må legge godsiden til for å tyde det som positivt. Jeg vil veldig gjerne være gravid, så nå trenger jeg å høre om det er flere som har opplevd det samme, og at det har endt i en sikker gravitest etter en stund. Skal iflg. terminkalkulatoren være 5+3.
Gjest Orkideen Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Bruk en CB digtital test så slipper du å være i tvil. Da kommer teksten gravid / ikke gravid opp og du slipper og tolke streker. Lykke til!
petiteM's Skrevet 24. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2007 spurte dem på apoteket om dette idag, da jeg sto med en elektronisk og en "manuell" test i hånda. De påstod det ikke var noen forskjell, men logisk bør en digital være mer sikker, ja:-) Tusen takk!
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Jeg holdt på med akkurat det samme hele sist uke. Testa å testa, å svake svake streker kom fram, sambo mente negativt, jeg mente positivt, kjøpte en digital, å der stod det klart å tydelig: GRAVID. Kjøp deg en digital du så slipper du å stå å tyde Vet alt om å lete etter streker oppe i lyset ;D
miepia30 Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 strek er strek, svak eller sterk. Gratulerer!!!!!!!!!!!!! ta ny test om 2 dager så har mengden hcg doblet seg og en svak strek vil nok bli sterkere
Tante Bassa Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Viser testen positiv strek så er man gravid, enten den er svak eller sterk. Er medisinsk sekretær og lærte på skolen at det ikke går ann å være "litt" gravid....hehe. Så, Petite M; Gratulerer!
petiteM's Skrevet 26. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2007 Strekene var så diffuse, at det var vanskelig å se om de var der eller ikke...... Uansett - takk for gratulasjonene! Tok ny test i morges, og den er definitivt positiv, så HURRA, ny spire er på gang i magen:-)
petiteM's Skrevet 26. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. november 2007 Takk, takk! Har hatt så lyst på en til, men fikk ikke mensturasjonen tilbake før vesla var 15mnd. Nå er hun 18mnd, så det blir supert med en lillesøster/bror når hun er litt over 2 år. Perfekt!! Hppy, happy, happy!! Synd at det er så lenge til vi kan fortelle det til noen...
jaja.. Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 Gratulerer petite:) Og velkommen hit til oss andre hormonbomber
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 26. november 2007 #11 Skrevet 26. november 2007 Gratulerer, Petite!! Jeg har nettopp vært igjennom tre negative tester, og i dag 13 dager over IKM fikk jeg et fint blått kryss på CB!!!
petiteM's Skrevet 26. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. november 2007 Grattis til deg også! Godt å vite at jeg ikke har vært alene med all denne testingen min...:-) Sist tok jeg flere tester fordi de var positive, og jeg nektet å tro det - denne gangen var det flere tester fordi jeg visste jeg var gravid, og de var negative:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå