Gå til innhold

"Diffuse" testsvar? Gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt flere tester som gir litt "diffuse" svar - noen flere, og var dere gravide?

Har brukt forskjellige merker, og alle gir svar som er vanskelige å tolke. Den positive streken er veldig svak, og man må legge godsiden til for å tyde det som positivt. Jeg vil veldig gjerne være gravid, så nå trenger jeg å høre om det er flere som har opplevd det samme, og at det har endt i en sikker gravitest etter en stund. Skal iflg. terminkalkulatoren være 5+3.

Videoannonse
Annonse
Gjest Orkideen
Skrevet

Bruk en CB digtital test så slipper du å være i tvil. Da kommer teksten gravid / ikke gravid opp og du slipper og tolke streker.

Lykke til!

Skrevet

spurte dem på apoteket om dette idag, da jeg sto med en elektronisk og en "manuell" test i hånda. De påstod det ikke var noen forskjell, men logisk bør en digital være mer sikker, ja:-) Tusen takk!

Skrevet

Jeg holdt på med akkurat det samme hele sist uke. Testa å testa, å svake svake streker kom fram, sambo mente negativt, jeg mente positivt, kjøpte en digital, å der stod det klart å tydelig: GRAVID. :)

Kjøp deg en digital du så slipper du å stå å tyde ;)

Vet alt om å lete etter streker oppe i lyset ;D

Skrevet

strek er strek, svak eller sterk. Gratulerer!!!!!!!!!!!!! ta ny test om 2 dager så har mengden hcg doblet seg og en svak strek vil nok bli sterkere :)

Skrevet

Viser testen positiv strek så er man gravid, enten den er svak eller sterk. Er medisinsk sekretær og lærte på skolen at det ikke går ann å være "litt" gravid....hehe.

Så, Petite M; Gratulerer!

Skrevet

Strekene var så diffuse, at det var vanskelig å se om de var der eller ikke......

Uansett - takk for gratulasjonene! Tok ny test i morges, og den er definitivt positiv, så HURRA, ny spire er på gang i magen:-)

Skrevet

Gratulerer så mye !!! :)

Skrevet

Takk, takk! Har hatt så lyst på en til, men fikk ikke mensturasjonen tilbake før vesla var 15mnd. Nå er hun 18mnd, så det blir supert med en lillesøster/bror når hun er litt over 2 år. Perfekt!! Hppy, happy, happy!! Synd at det er så lenge til vi kan fortelle det til noen...

Skrevet

Gratulerer petite:) Og velkommen hit til oss andre hormonbomber :)

Skrevet

Gratulerer, Petite!!

Jeg har nettopp vært igjennom tre negative tester, og i dag 13 dager over IKM fikk jeg et fint blått kryss på CB!!!

Skrevet

Grattis til deg også! Godt å vite at jeg ikke har vært alene med all denne testingen min...:-) Sist tok jeg flere tester fordi de var positive, og jeg nektet å tro det - denne gangen var det flere tester fordi jeg visste jeg var gravid, og de var negative:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...