Gå til innhold

Mange her som har hatt AIH????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når insemineringen er kommer an på hvordan egget utvikler seg, men det er gjerne rundt dag 13-15. Jeg skal snart igang med det selv. Skal snart på forsamtale. Har sinnsykt lange sykluser (er på dag 91 i dag), så jeg håper mensen holder seg unna lenge nok (men ikke FOR lenge) slik at jeg kan starte på medisiner denne syklusen. Håper også på å rekke noe før jul, men det spørs... Har vært igjennom medisineringen ved et annet sykehus før, men da med sex hjemme i stedet for inseminering. Det funket ikke, så nå skal vi prøve full pakke.

Lykke til! :-)

Hadde jo vært knall om jeg rakk det før jul da :) Men med min syklus har jeg lite tro på det.

Hadde el nå på torsdag, så da er vel ikm rundt 6.desember (tror kanskje jeg har litt over 14 dagers lutealfase). Hvis TR kommer 6.des har jeg 16 dager på meg før juleferie og det kan vel bli knapt med tid. Litt dumt å sette i gang med medisiner og kanskje ikke få fullført heller.

Så jeg satser vel i grunn på å få komme i gang så fort som mulig etter nyttår

Hei turbo, jeg har hatt to forsøk og har blitt inseminert på dag 13.

Første gang var sjansene små da egget lå i min tette side, men denne gangen venter jeg på TR som enda ikke har dukket opp, så jeg er spent. Du svarte jo på tråden min så du vet jo at IKM var igår.

Vi har ikke måttet betale for dette da det dekkes av den danske sygesikring.

Lykke til : )

PS. inne på Landsforeningen for Ufrivillig barnløse i DK (du må google, husker ikke adressen) er det en egen lang tråd bare om inseminasjon som i DK kalles IUI. Sjekk ut denne, her finnes masse nyttig info.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...