Gå til innhold

hva med roastbeef?


mor til to. 15mnd og 6år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ånei.. det tenkte jeg ikke på!!

Hva om man har spist det da? har ligget på hotell med kjæresten i natt, og som de fleste sikkert vet er det jo skikkelig herlig med hotellfrokost, så jeg tenkte ikke noe på det!

(men jeg husket å bestille gjennomstekt entrecote på big horn i går da:s)

 

er det veldig skummelt om man har glemt seg en gang?? :S *bekymret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som i innleggene over er det lurt å holde seg unna kjøtt som ikke er gjennomstekt, men glemmer man seg så tror jeg ikke det er noe grunn til å være urolig. Når jeg har glemt meg og spist noe som de anbefaler oss til å ikke spise så tar jeg det med ro. Tror risikoen for at noe skal skje er liten, men visst finnes den der. Våre foreldre spiste nok det meste og vi har ju klart oss ganske fint :-)

 

Men bare så det er sagt så forsøker jeg å holde meg til "sikker" mat, føles unødvendig å ta en alt for stor risiko.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oftest går det helt bra, men det skal faktisk ikke mer enn 1 gang til, så kan du bli smittet av tokso. Ikke for å skremme, men det er rene fakta da :s

Ang det en her over skriver om at det skal flere ganger til, uten det er farlig, så tror jeg hun mener fisk, og tungmetaller?!

Da skal det litt mere til, før det er farlig for babyen. Dersom du skulle bli smittet, vil du sansynligvis få lette influensalignende symtomer, med sår hals. Det går an å få sjekke hos legen dersom du er urolig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har spist masse roastbeef.. så lenge man har fryst steika før man stekern ikke no problem..må innrømme jeg har eti det uansett..:) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...