maimia Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Hei... jeg er gravid , og ut ifra siste mens er jeg 9 + 1 nå , men jeg har hatt ca 7 - 8 uker mellom hver mens siste halve året (etter forrige fødsel) så derfor lurer jeg på om jeg selv kan ta kontakt med sykehuset for UL , bare for å virkelig sjekke om jeg er 9+1. magen er begynt å vokse , og igår synes jeg jeg merket antydninger til liv. og det gjør man vel normalt ikke så tidlig ?! legen min mente at det ikke var viktig å komme til tidligere UL, en mnd fra eller til var ikke så viktig mente han -men jeg lurer jo veldig da sist var jeg på UL i uke 19 ---det er 10 uker til nå lixom
Gjest Orkideen Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Hvis legen din ikke vil henvise deg til sykehuset for å finne ut hvor langt du er på vei, så må du bestille deg en privat ultralyd for å få svar. Man får ofte time på dagen på private legesentre. Synes det var dårlig av legen din,spesielt siden du sier du kjenner liv. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå