Solmamma Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Hvordan gjør dere det? Mitt, ditt og familiealbum? Eller alt i samme album?
litakine og Theodor Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 jeg har ett fotoalbum som er mitt og samboerens private (ingen intime bilder, men likevel kun for våre øyne - en gave han fikk av meg når vi ble sammen, som vil skulle fylle med minner), et album med lillegutt og et med alt mulig rart.. jeg elsker bilder
Solmamma Skrevet 24. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2007 Å så flink du er... Du er mitt forbilde!!! Du, jeg lurer på om jeg kan stjele ideen din? Lage et fotoalbum til kjæresten min, med bilder fra vi ble sammen til nå (det sier litt om at jeg henger etter med å sette inn bilder i album!!)??? Kjempekoselig med et album med minsten, noe hun kan få når hun flytter ut?...Fra alle årene hennes når hun bodde sammen med mor og far... Jeg blir nesten rørt!! Nå blir jeg kjempeinspirert!! Tusen takk!!
Lillebror og stoerebror Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 JEg har masse album. Et fra da jeg var liten (som mine foreldre har laga) Tre sånne med plass til 500 bilder fra barne og ungdomårene som jeg har laga selv Så statet jeg med nytt fra tiden da jeg og min mann fant hverandre, den har også plass til 500 bilder så det er fortsatt plass til flere. Et fra bryllupet Og et til sønnen vår som han får når han blir voksen Jeg lager albumene slik at andre som har lyst kan se i dem, og ikke for mange bilder av diverse. Jeg har alltid med kamera i veska så jeg er flink til å knipse i diverse anledninger. Utrolig gøy å ha!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Jeg lager en oppsummering av hvert år og setter det i (ett) album før jul. Der er alt sams, og det er ment mest for oss selv. Tar ekstrakopier av en del bilder og putter i julekort/gir en haug til mor og far, en haug til svigers, en til bror m. fam. og en til sambos søster.
Fire småtroll Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Jeg har laget to babyalbum til hver av ungene (holder på enda med vesla sine da), etter de har jeg begynt med familiealbum. Der settes alle "hverdagsbildene" av hele familien inn. I tillegg har jeg et stort feriealbum, der setter jeg inn bildene fra familieferiene (legoland, hytteturer osv), ungene elsker å se i det albumet, og minnes fine ferier.. Det siste albumet er st stort skinnalbum som er mitt og mannens sitt. Begynner med bryllupsreisa vår og fortsetter med andre turer vi har vært på uten barn. Ikke så mange enda, men regner med det blir flere ettersom ungene blir eldre og det blir lettere å stikke seg vekk en helg ;-) Elsker bilder og album jeg, og har som mål å ha satt inn de bildene jeg fremkalte forrige gang før jeg bestiller nye, på den måten hoper det seg aldri opp.
Etaner Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Jeg elsker bilder og har en hel haug av album... Har flere feriealbum fra feriene våres. Har også et eget scrapbook album fra bryllupet og bryllupsreisen vår. Så har barna vært sitt babyalbum fra 0-1år. Har så et scrapbook album til eldste (minsten er bare 6,5mnd) fra han var 1-3 år og der er det plass til masse flere, setter bare inn de fineste og spennende bildene. Det er et album jeg har tenkt at han skal ha med seg når han blir voksen. Der skriver jeg også masse om hvordan han utvikler seg og hvor gla vi er i ham, historier etc. (= Setter så resten av de bra bildene i et slags restalbum. Jo også har jeg et album til hver av gutta hvor jeg setter inn et bilde fra hver mnd. Jeg tar bilde av dem 1 gang i mnd på samme sted og ca tid. Tenkte jeg skulle prøve på det frem til de er ca 18 år hehe(optimist), det fyller ca 1 album.. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå