Gå til innhold

Hvilken kjendis syntes du at du ligner på??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligna på tjorven når jeg var liten ihvertfall. Søskenbarnet mitt ligna på Ronja, missunelig ja! Ronja var jo ti ganger tøffere en tjorven.

Mamma sier jeg ligner på Corky i life goes on (jada, gla i deg også mamma)

Ellers har flere sagt jeg ligner på Drew barrymore- men det greier jeg ikke å se selv.

Skrevet

Får ofte høre at jeg ligner på Mariann Aas Hansen=) Må si meg litt enig ja!

Skrevet

fikk senest forrige helg høre av en make up dame at jeg har øyne som katie holms.. kan ligne på en ekstra god dag kaaaaanskje hehe.. men vet ikke helt om jeg tar det som et kompliment heller hehe..

Skrevet

Har dere sett på Xena? Jeg ligner på ho som spiller Gabrielle, venninna til Xena. Eller jeg gjorde ihvertfalll det før jeg ble gravid, nå er jeg litt for rund i kinnene blitt...

Skrevet

Når jeg var litt yngre fikk jeg høre at jeg lignet på Britney Spears..

Eneste jeg synes ligner litt, er øynene.

Skrevet

Har fått høre at jeg lignet på rollefiguren til Charlize Theron i Djevelens advokat (da hun hadde brunt kort hår) og vår kjære Anne Kath Hærland...Tror jeg foretrekker den første selv.

Skrevet

For ca 25 kilo siden fikk jeg høre at jeg lignet på hun svenske kronprinsessa. Mannen sier jeg ligner litt på de fleste pene jenter på tv.... Eneste kravet er at de ha mørkebrunt eller svart hår. Hahahahaha.

Jeg synes ikke jeg ligner på noen..

Skrevet

Fikk en gang høre jeg lignet Charlotte i Sex og Singeliv, men han hadde nok drukket en del og fått ølbrillene på;-)

Uansett lever jeg lenge på den!

Skrevet

Har fått høre helt siden jeg var liten at jeg ligner på prinsesse Victoria av Sverige...

Skrevet

Jeg har fått høre at Liv Tyler er veldig lik meg;-)

Skrevet

Jeg har hørt at jeg ligner på Tiffany Amber Thiessen (Valerie i beverly hills) uttalige ganger. Har også hørt Carmen Electra men den ser ikke jeg...

Skrevet

jeg har hørt en god del ganger at jeg ligner på michelle pfeiffer. utover det har noen sagt jeg ligner på cameron diaz og helena christensen. så vet ikke jeg..... men jeg kan selv se likheten med pfeiffer da..

Skrevet

Har mange ganger fått høre at jeg ligner på Anne-Kat Hærland, kan selv se den likheten på enkelte bilder.

Det er også flere som har sagt at jeg ligner på Benedicte Adrian. Har også fått høre at jeg ligner på Portia Rossi el. no i den dur - hun som spilte Nelle i Ally mcBeal, og Liv Tyler, til og med Grace Kelly og Raqel Welch...

Alle disse ser jo ganske forskjellig ut spør du meg - så jeg ligner nok mest på meg selv:)

Skrevet

mange sier at jeg ligner på hun kona til tom cruse,hun som spilte i dawson serien. husker ikke helt navnet i farten nei. Hørt også noen sagt jennifer lopez. haha

Skrevet

Av alle mennesker, har jeg blitt sammenlignet med Tjorven jeg også..

tusen hjertelig, lissom.. hehe

Menneh, jeg vet ikke jeg.. mener det var nopen som sa det en gang at jeg ligna på noen, men nå i fatra kommer jeg ikke på hvem det var "tenke¨"tenke"...

Har et ganske barnslig utseende til å være 26 år, og det irriterer meg!

Men, men .. ikke noe å gjøre med, lell..:)

Skrevet

Solfrid i Mot i brøstet..... Spesielt når håret er lengere....

En noe tvilsom ære synes jeg vel selv.....

Skrevet

Jeg har fått høre mer enn en gang at jeg ligner på Hege Schøyen..:) Hu er jo kuul... :) Også er det en del som synes jeg så ut som en blanding mellom Sissel Kyrkjebø og prinsesse "Martha" når jeg hadde kort hår...

Skrevet

Har hørt Grace Kelly, Gwen Stefani og Madonna (ikke fornøyd med den siste, synes hun er litt lite pen). Så en god blanding der , altså=)

Vet ikke helt om jeg er enig, synes jeg ligner på meg selv=)

Skrevet

Har hørt jeg ligner på Kate Winslet og Gillian Anderson

Synes ikke det selv da...

Skrevet

synes ikke jeg likner noen, men jeg ble tatt for å være

Linn Skåber tre ganger sist jeg var i Oslo ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...