Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 24. november 2007 #26 Skrevet 24. november 2007 hahahahahaha Virket som du hadde bodd på hotell evig lenge så derfor jeg lurte. Virket nesten som hotellet var ditt hjem.
Kirsebæra Skrevet 24. november 2007 #27 Skrevet 24. november 2007 skal vi ikke taå slå opp på 1881 og ringe ett hotell å spørre? bare sånn for å blikvit nyskjerrigheten.....ble faktisk litt nyskjerrig nå jeg...skal bo på hotell i oslo og etter å ha lest denne tråden, blant annet det med at sengeteppe ble skiftet nr det var synlig møkkete, så gruer jeg meg faktisk....*tar med eget*
mayaya Skrevet 24. november 2007 Forfatter #28 Skrevet 24. november 2007 Jeg har det!!! GRUFF Denne gangen er det 3 mnder...... I sommer 3 uker..... For litt siden 3 mnder da og. FNYS Får jeg hotellweekend i julegave, så spyr jeg... heheheheh
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 24. november 2007 #29 Skrevet 24. november 2007 Klarer ikke styre nysjerrigheten min jeg........ Hvorfor i alle dager bor du så lenge også ofte på hotell da?? Må jo bli veldig dyrt. Har vel ett hjem???hehehehehehe
mayaya Skrevet 24. november 2007 Forfatter #30 Skrevet 24. november 2007 i jobbsammenheng.... denne gang for mannen min. ikke jeg som betaler nei :-p
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 24. november 2007 #31 Skrevet 24. november 2007 Oki skjønner. Langt unna hjemmet dere så da eller???
LisaColli Skrevet 24. november 2007 #33 Skrevet 24. november 2007 haha, driver du og tester vaskekjerringene for alt eller? tok det lang tid før de fant det fruktglasset bak vaskemaskina da? hehehe, artig egentlig:P
mayaya Skrevet 24. november 2007 Forfatter #34 Skrevet 24. november 2007 de har ikke funnet det. det var kjøleskapet Jeg synes det er skikkelig heslig, jeg,,,,, passer på mini hvert sekund, han får kun krype på små steder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå