Oliver`s Mamma Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Har svangerskapet vert lik de andre?? f.eks testet tidlig hver gang/ sent hver gang?? Har dere hatt samme symptomer hver gang???
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Hadde et veldig enkelt svangerskap med min datter. Ingen plager de første 30 ukene. Men nå venter jeg tvillinger, er snart 12 uker på vei og har vart utrolig slapp og uten krefter, samt KVALM! Ikke akkurat som forrige gangen nei...
nummer2påvei Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 dette håper jeg det blir svart på:) har vert gravid 1 gang, og lurer på om d blir likt?
Oliver`s Mamma Skrevet 24. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2007 Da får vi håpe maaange vil dele sine erfaringer med oss:):)
jaja.. Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Nei! Dei to svangerskapa mine var totalt ulike. Trur ikkje eit einaste svangerskap forheld seg heilt likt. Med førstemann var eg ikkje gravid før i mnd 5 eller 6 (ingen mage og ingen symptom), medan med neste spydde eg frå byrjinga og følte meg grøn. Lykke til
påhanigjen79 Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 mitt første svangerskap...om man tenker på de 3første mnd va formen på topp, denna gangen har æ vært litt mer uvel å kvalm, men så lenge æ husker på å spise hver 3 time går det bra har hatt mer murring i magen, nesten som mens smerter av og til. i mitt første svangerskap når jeg var 3 mnd på vei måtte æ gå opp en-to str i klær...alltså fra 36 til 38/40, da passa ikke buksene rundt livet... men følelsen av å være opplåst i magen e man denna gang å. trøttheta den e samme som sist. hehe å følelsan mine...hehe satt å gråt te den minste triste ting på tv, finalen under ungkaren va helt forferdelig .hehe. så æ så aldri drama lamme masse folk, helst thriller e ikke der enda..hehe når æ va 4-5 mnd på vei sist va æ plaga me hodepina ut på ettermiddagen, men gikk heldigvis over etter en liten lur. slutten av svangerskapet va æ plaget me korsryggen...regne vel me at det skjer denna gang å...! men syns selv at svangerskapet mitt va bra blir spennende å se denna gangen...
påhanigjen79 Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 å ang symp...denna gangen har brystene mine vært kjempe øm...ikke forje
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Ja hittil har begge svangerskapene vært like. Testet tidlig positivt begge ganger, kvalme de første 7-8 ukene, og masse energi og fin form når kvalmen ble borte. Nå koser jeg meg bare, og venter på magen. Den kommer tidligere andre gangen, så der vil det jo være ulikt.
-Petrine- Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 Jeg har ganske like svangerskap virker det som. Er like kvalm og trøtt som forrige gang. Hadde en graviditet som endte i sa på seinsommeren og da hadde jeg ingen symptomer da jeg mistet ca i uke7. Forskjellen er at nå får jeg ikke tenkt så mye på at jeg er gravid. Er så mye å gjøre med toåringen og jobb..
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 27. november 2007 #12 Skrevet 27. november 2007 Dette svangerskapet er så langt mer eller mindre identisk med det første jeg hadde (men så er jeg bare kommet til uke 9 da!). Da jeg mistet hadde jeg et helt anderledes svangerskap, så jeg tar det i grunn som et godt tegn jeg da...
Happy-bee Skrevet 27. november 2007 #13 Skrevet 27. november 2007 Jeg er mye mer kvalm i dette svangerskapet. Forrige gang var jeg kvalm på morgenen, store deler av svangerskapet. Nå er jeg kvalm både dag og natt, det har pågått i 3-4 uker nå. Er nå, i følge mens-termin ca 14 uker på vei. Håper det gir seg snart... Jeg testa positivt veldig seint begge gangene.
monilu- Har født Skrevet 28. november 2007 #14 Skrevet 28. november 2007 Jeg er nå i mitt tredje svangerskap, og alle har vært ulike. Med nr 1 var jeg kjempe trøtt fra unnfangelsen og de tre første månedene. Med nr hadde jeg så og si ingen symptomer bortsett fra litt bekkenløsningsplager den siste måneden. Nå i mitt tredje svangerskap har jeg vært veldig kvalm i perioder, brystene er kjempe ømme og jeg kan sove døgnet rundt omtrent. Kvalmen og ømheten i brystene starta noen dager etter unnfangelsen. Trøttheten har kommet de siste 2-3 ukene (er nå 11 uker på vei). Så det har vært litt forskjell fra svangerskap til svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå