ballblom Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 For første gang siden jeg ble gravid skal jeg ut på byen med jentene :-) Har vært for trøtt og sliten til å orke noe som helst i det siste, så blir moro å endelig pynte seg for så å gå ut! Håper bare energien ikke forsvinner med én gang :-) Hva er deres lørdagsplaner?
katlinka Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Fant ut at jeg er gravid for annen gang i dag Så skal slappe av i sofaen sammen med sambo, se på tv og spise litt godis, og la de gode nyhetene synke inn..uvirkelig denne gangen også gitt...
ballblom Skrevet 24. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2007 Gratulerer!! Det syns jeg dere skal feire med en kveld på sofaen ja Hvordan tok den kommende to-barns-pappaen det?
katlinka Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Takk takk Han ble superstolt og veldig glad.. kos deg med jentekveld:)
jaja.. Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Eg skal SOVA! Sit berre og ventar på at ungane er somna, så eg sjølv kan leggja meg. Såå trøytt for tida!
AS og lillemor=) Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Hei hei=) Så trivelig at du skal på byen med jentene=) Kjenner til det der med å være så trøtt! Har sovet 3 ganger iløpet av dagen idag, og det er jo alt annet enn effektiv utnyttelse av helgen.. men men... klarer ikke å stå i mot.. Har vært ute med jobben idag, julebord. Drakk alkoholfri vin, både på restauranten og senere. Gikk veldig fint=) For tidlig å fortelle noe på jobb, er jo bare 8+4 idag=) Håper du hadde en vellykket kveld=) God natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå