Gå til innhold

Hva med et BIM treff i Horten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei CaNP

Du får si ifra når du har tid da. Vært korslig med fler :) Vi var 2 idag,var korslig det! Blir satt opp forslag til treff om en stund igjen. Følg med her inne så gir du et pip om hvordan det ligger ann for deg. Er du langt på vei forresten? Sto så lite på siden din.

Hei igjen!

Jeg må innrømme at jeg har vært ekstremt lite inne på BIM, det har oftest vært kun for å søke etter spesifikke ting. Så jeg har ikke så mye opplysninger, nei. Vet ikke engang hvordan man kan kikke på hverandres sider...

Er i uke 31 nå (termin 6.februar). Nå i desember har jeg fått fri mandager og fredager, så da har jeg stort sett tid, og så skal jeg bare jobbe ut desember, så hele januar har jeg fri. Eller det vil si, det er da jeg skal ordne alt som jeg kke har rukket å ordne til nå, så det blir nok å gjøre :-)

Forresten så heter jeg Camilla :-)

Da sees vi sikkert etterhvert.

hehe,nei da er det ikke så greit å vite :) For å se en annens profil så klikker du på brukernavnet som i mitt tilfelle er januarblomst. Dær kan du også sende en privat post. "send brev står det" Når du gjør det vil ingen andre enn den du sender til se brevet du sender. Men du må også gå inn på profilen din og klikke dær det står "rediger profil" og krysse ja for at du vil ha post.

Jeg er i uke 33,med termin 22 januar så da har vi termin ganske likt :)

Mye som må ordnes nå ja,men se om du ikke får tid til å komme på neste treffet,det hadde vært korslig å hilst på deg. Vi kan jo ha treffet på mand eller fred så du kan komme du og.

Håper vi sees da :)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...