Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da sitter jeg her i købehavn, vært til skanning på nordica idag og skal ikke tilbake før tirsdag. Det er 8. tur hit så jeg begynner ha sett det meste av byen og økonomien er ikke helt de at jeg kan shoppe hemningsløst. Så det får bli lange kafe besøk med en god bok mens jeg krysser fingrene for at dette blir siste tur.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10993105-lange-dager-i-k%C3%B8ben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg som enda ikke har fått vært i Køben så gleder jeg meg masse til å dra dit.

Men skjønner godt at når det bli flere ganger og kanskje flere dager på rad så blir det kjedelig.

Drar du alene eller?

Du får finne en internettcafé, så kan du surfe her inne på BIM.

Lykke lykke til, får håpe det er siste gange du er der i denne forbindelse nå..

:)

Et lite tips: Sist jeg var hos Stork hadde jeg litt god tid og gikk inn på en liten frokostkafe, der fikk jeg et stort glass Thai Latte og to halve rundtykker med hvitost og 2 appelsinbåter med på kjøpet (for bare DK40) og gratis internett hvor lenge jeg ville :-) Det er jammen godt å være norsk i Danmark, spirer får vi også! :-)

Takk for tips på billig kafe, idag har jeg vært på gratiskonsert på nye carlsberg glytotek, fint og deilig å være inne da det har regnet hele dagen. Har også kost meg med en bedre brunsj, de kan dette med brødmat her må jeg si.

Denne gang reiser jeg alene, men har hatt med meg en vennine en gang og min mor har vært med, det er hyggeligere å ha følge i alle fall når det blir noen dager.

Ellers takk for lykkeønsker, får bare prøve å nyte dagene og samle gode intrykk og energi til tirsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...