Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hjemme med sønnen min på 1 år, og lurte litt på å være dagmamma i en periode. Sånn at han får noen å leke litt med. Vi bor på madla;- er noen interressert?

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,

har en sønn på 20 mnd som trenger dagmamma så fort som mulig siden jeg skal begynne på jobb på UIS fra 7.jan.

hvor på madla bor dere?

Skrevet

Vi bor rett ved nye madla senteret. Ved siden av studentboligene på nedsiden av veien.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei!

Har du fortsatt ledig plass? Vi har ein gutt som blir 1 år i mai og han trenger dagmamma frå 2. mai fram til han får barnehageplass som vi håpar han får frå august av..!

Skrevet

Hei!

Ja, har fremdelse ledig.her er det likt med at vi håper på barnehageplass fra august.

Skrevet

Hei!

Det var kjekt at du har ledig plass. Er da mulighet om vi kan snakkast om den dagmamma plassen til vår snille og rolege gutt? Om du er interessert i å la vår gutt få den ledige plassen? Det hadde vore kjempefint:) Eg skriver opp e-mail adressa mi slik at du kan ta kontakt.

Her er er e-mail adr mi: [email protected]

Håpar på svar:)

Med vennleg helsing Irene;)

Skrevet

Hei deli, kan du ikke skaffe deg en profil? vi vil gjerne leke litt;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei! Jeg trenger sårt en som kan passe min lille datter fra mandag den 25. til torsdag 26. Hun er snart 11. mnd. Har du mulighet? Mvh Solveig

Skrevet

HEi, har du plass til en til på 9mnd i mai og juni måned ?

Får ikke barnehageplass før i august me heller...

Hadde hjulpet oss veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...