Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Jeg har nesten ikke melk igjen. Samme hva jeg prøver for å øke produksjonen. Men blir bare mindre og mindre og sønnen min blir ikke mett lengre og er fly forbanna. Så jeg fikk beskjed av helsesøster om å begynne med mme. MEN, han nekter plent å ta flaske og ikke gjort på lenge. Hsn blir helt vill og fly forbanna. Samme hva slags tut det er. Blir helt våt av svette for han blir så sint på den flaska og vrir seg og skrubb sulten. Prøvd at andre gir han mat uten at jeg er i nærheten osv, men ingen ting hjelper. Selv om han er kjempe sulten. Hva gjør jeg??? Helsesøster hadde ingen gode råd å gi..
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Hei! Jeg har hørt om mange som har problemer med det samme, men jeg har enda ikke hørt om noen som ikke har fått det til etterhvert :-) Det er bare å holde ut, blir han sulten nok så tar han flaska. Han er bare smart, vet hva han foretrekker og hvordan han skal få det. Det er helt vanlig. Bare å fortsette å prøve, du skal se han tar den til slutt. Har hørt at barn som er vant til pupp liker NUK flaskesmokker. Du kan jo prøve det. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Prøv med skje, er jo barn som ikke vil ta flaske- aldri liksom. Da kan du bruke skje og begynne med kopp når han blir mellom 4 og 6 mnd. Mulig han vil ta flask etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå