Gå til innhold

Hvor er uke 47 jentene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og her er jeg:o)

Jeg satte inn et egg på onsdag, håper virkelig at vi får århundrets førjulspresang alle sammen:)))))

Blir godt å holde følge med dere jenter, i disse nervepirrende eviglange ventedagene.

Er på rd 3 i dag, hvordan er det med festing av egget igjen??

Hvilken dag er det vanlig at egget fester seg?

Her er jeg også!! Jeg fikk satt inn mitt første egg på Hakeland på mandag!!

Det er virkelig irriterende å gå å kjenne på disse PMS-tingene etter hvert synes jeg. Begynner å tro at tanta er like rundt hjørnet. Men, men, første gang jeg gjør dette, så jeg tar alt som en overraskelse- selv om liker de positive best;o)

Koseputa: jeg mener og ha hørt at egget fester seg rundt rugedag 3-4.

Mauritius: du er en dag foran meg i løypa bare:O) Jeg kjenner absolutt ingenting i magen. Kun i går jeg kjente litt, og da bare ett par-tre korte perioder med skikkelig svie helt nederst på høyre side magen.

Denne gangen har jeg lovt meg selv og ikke tenke symptomer i det hele tatt. Var veldig obs forrige gang, og da lurte symptomene meg trill rundt.

Hormonene som vi tar gir oss vel stort sett de samme symptomene som vi ville hatt om vi hadde vært gravide....

Lykke til til oss alle sammen! Blir kos og følge dere!

Disse symptomene ja......

Har bestemt meg for å ikke legge noe i dem denne gangen. Er jo fjerde gangen jeg ruger og har hatt de samme symptomene alle de tre første gangene. Sist gang ble jeg gravid, men hadde en SA. Var helt sikker på å teste negativt siste gangen også, siden det var helt likt som de første gangene. Tror vi tenker alt for mye på symptomer, eller vi kan kalle de bivirkninger av medisinene...... Så denne gangen skal jeg bare tenke positivt og vente på å teste.

Håper vi alle tester positivt om et par uker!

Annonse

Når fikk du symptomene på at du ikke var gravid tidlgiere da? Var det tilnærmet likt som før eller er det umulig å vite etter å ha vært proppet full med medisiner i ukesvis?? Slik jeg kjenner min kropp er det bare et par dager unna... POKKER!!!

Trodde også jeg kjente kroppen min, kjentes ut som jeg skulle få mensen nesten hele rugetida. Og som jeg sa har jeg ikke kjent symptomer på at jeg ikke var gravid, men heller ingen symptomer på at jeg var gravid! Trøtt, sliten, litt kvalm, murringer og ømme bryster litt til og fra alle gangene.......

Hmm, da får jeg vel vente litt med å synes at livet er for kjipt i noen dager til, he he! Fint å tenke på at det ikke trenger å bety noe. Men hvorfor er det sånn mon tro? Har ikke kroppen riktig skjønt at den er gravid fordi vi er så kunstig stimulert?

Det verste for meg akkurat nå er å ha hatt den gode følelsen av å være/ha vært litt smågravid. Kjærsten og foreldre var så glade og optimistiske- det var sannelig supertdupert!

Problemet er nok ikke at kropen ikke har skjønt det ennå. Men medisinene gir de samme bivirkningene som symptomer på å være gravid. Også må du ikke glemme det at det er veldig tidlig.......

Vi er jo så heldige/uheldige å vite at vi faktisk har befruktede egg inni oss. Vi får bare håpe, ingen god grunn til å tenke negativt før man har testet eller tante rød har dukket opp!

Er dere kvalme?jeg er så drit kvalm,og svimmel.

har vært det siden jeg begynte på sprøytene,men slapp et par dager tidligere denne uken.

dere som har ryget før,når gir dette seg evt?begynner å bli itt lei...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...