Gjest spinella Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 har endelig fått taket på dette med amming, litt mer i alle fall. men høyre pupp er alltid litt øm, litt spreng, og hver gang hun skal ta den gjør det veldig vondt med det samme og så letter det etter hvert. men jeg kjenner det hele ammingen og det er også litt spreng etter hun er ferdig, jeg tror hun er ferdig for hun slutter å suge. når jeg kniper på etter måltid kommer det fremdeles litt drypper litt liksom, men ikke særlig mye. akkurat likt som på andre puppen, men den er aldri øm, og går som en lek, kjenner knapt at hun suger og alt er vel. er det normalt, tips, råd, noen som vet hva som skjer? skal jeg alltid legge til på høyre pupp nå siden det er den som alltid har mest spreng? jeg bytter annenhver gang. av og til blir jeg nesten kvitt sprenget, men det forsvinner ikke helt, og kommer tilbake når brystet blir fyllt opp igjen.
trollet66 Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Har du kjent efter om det er noen (ømme)kuler på det brystet der du hele tiden har spreng??
Gjest spinella Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 ja, men ikke så veldig harde, har massert litt og ting er mye bedre. men en vil jo bevare produksjonen og en vil jo at barnet skal få nok, og det er ikke så lett å si for en som meg som ga flaske sist, holdt på med pumping en tid, så vet jo litt om hvordan det da kjentes, men det er vel neppe noe en bør sammenligne med, for da holdt jeg ikke produksjonen særlig lenge. men nå er jeg litt mer beroliget, min mor sier at så lenge jenta er fornøyd så får hun jo nok, hun hadde sagt rydelig i fra om hun var sulten. dessuten kommer det jo ut igjen også så det er vel et bra tegn :-) takker for svar i alle fall, fint å se sånn en aktiv debatt der en får hurtige svar, det er supert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå