Gå til innhold

Så trøtt...


juliogjuleprinsesse

Anbefalte innlegg

Er det noen flere som er ekstremt trøtte? Jeg er så utrolig uopplagt og trøtt. I går sovnet jeg på sofaen i sju tiden, våknet igjen da Linda (i idol) var ferdig med å synge. Ble liggende under pleddet og halvsove, frem til Senkveld, da gikk jeg og la meg og sovnet i reklamepausen og orket ikke så opp før elleve i dag. Og jeg er fortsatt trøtt!!!

Er 7+1 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært helt grusomt trøtt de siste ukene... Sovnet på flekken hvis jeg ikke har vært i aktivitet. Selv om jeg har sovet lenge og godt, kan jeg kjenne det svir i øynene og jeg lengter etter senga eller sofaen hele dagen. Har mange dager ikke gjort annet enn å sove ;)

 

Nå de siste dagene derimot har det ikke vært så ille. Jeg er i min 12. uke nå, og kanskje det verste gir seg. Jeg merker at resten av huset her har bruk for at jeg skal få litt mer overskudd nå, etter en "dvaleperiode" på et par måneder ;)

 

Kryss fingrene for at det skal gi seg litt etterhvert hos deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt ja....

De dagene jeg ikke er på jobb eller jobber på ettermiddagen kn jeg sove på sofaen hele formiddagen, selv om jeg har sovet bra på natta. Mangler fullstendig energi. Begynner å bli lei nå, og håper dette gir seg snart. Jeg er 10+3 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til og med klart å sovne i sittende stilling ved kjøkkenbordet!!! Jeg bare slappet av og ble bare så trøtt... Ellers har jeg begynt å hvile middag fast etter jobb ca 1 time, og legger meg tidligere enn før, til og med i helgene... men våkner tidligere enn før også av at jeg må på do...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad dere og har det slik! Jeg er helt utkjørt.. Kjennes ut som jeghar vært på fest tre fire kvelder etter hverandre, uten noe særlig søvn.. Kvalm i tillegg hehe... :-) Men trøster meg med at å ha noen symptomer nok er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Jeg trenger 12 timer pr natt ellers blir jeg veldig dårlig. Når jeg våkner på natten og må på do gruer jeg meg til å stå opp for jeg vet at jeg blir helt utafor...

 

Er nå 10+5...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er også ubeskrivelig trøtt om dagene. Har tatt tiden på hvor mye jeg sover, og gjennomsnittlig sover jeg 15 timer i døgnet! Men jeg er så trøtt at det svir på øynene. Jeg er desentralisert student som har satt studiene litt på vent pga søvnbehov. Når jeg står opp om morgenen får jeg i meg litt mat (noen ganger går den i do like etterpå) så ligger jeg på sofaen å kiker på tv og sovner. Da kan jeg sove noen timer igjen, til jeg enten må på do eller tlf ringer.. Men nå har jeg fått telefon fra legen min om at jeg har jernmangel, så det kan være derfor.. Håper at jeg kvikner til snart, slik at jeg får gjort andreting enn bare å sove og slumre.. Jeg er 7+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...