Gå til innhold

Desember: Hjelpe meg så fort utviklingen går!

Anbefalte innlegg

Språket hans har eksplodert i det siste, sier lange setninger, masse nye ord.

Han har i ganske lang tid hoppet, men først i de siste ukene han har klart å lande på beina, hehe. Først løftet han ikke beina med seg, så han tryna hver gang. Nå hopper han høyt bortover gulvet.

I dag satt han ved bordet med fargeblyanter, og sa: " en, to, fem, åtte..." Der sitter han og teller. Hver gang han ser tall, sier han fem-åtte, og når han ser bokstaver sier han s og m. Synes det går i sånn rasende fart dette. Vil ha en liten gutt litt lengre jeg.... Siden dette er siste mann, hadde det vært fint om det ikke gikk så fort ;-)

Fortsetter under...

Ja, den utviklingen går i rasende fart.

Her har vi gått fra å være kosegutt til å være den utspekulerte lille gutten.

Han er også blitt en TV slave, koser seg i stolen sin foran "banteje" med storesøster.

Han får jo en melkeskvett enda på flaske om kvelden, jeg klarer ikke å slippe den kose jeg,.... Og den skal han fikse sjøl nå, henter melka i skapet og flaska si og skal helle på, må få lit thjelp der. Så er det å skyve en kjøkkenstol bort til benken der mikroen står og åpne den. Sette inn flasken, men heldigvis skjønner han ikke hvordan den virker. jeg setter den på så står han og ser på til den er ferdig.Når det sier bip, bip, da er han kjapp og tar den ut. Prøver å skru på tutten, men må ha hjelp der.

Nå må jeg bare slutte med den flasken, åhhh, men for en deilig kos det er.

Ha en flott kveld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...