Gå til innhold

Hårfarging

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om, å farge håret når man er gravid? Jeg har begynt å få litt grå hår, og siden jeg føler meg langtfra grå til sinns liker jeg å farge det. Nå er jeg veldig usikker på om jeg burde eller ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har boken til Siri Von Krogh som driver denne siden, og hun skriver at det er helt ufarlig å farve håret.

Skrevet

i helsekostbutikker får man kjøpt hårfarger uten de "slemme" kjemikalene:)

Skrevet

Æ spurt frisøren min om det sist æ va gravid og ho sa det va helt ufarlig både å farge håret og ta permanent når man va gravid. Kanskje det va mer farlie stoffa før enn no :)

Skrevet

Jeg har hoert at man skal veare forsiktig med farger som inneholder amoniakk vertfall de foerste 3 mndene

Skrevet

Etter å ha surfet rundt på nettet etter informasjon kom jeg over økologiske frisører! Og det må jo være noe når man er gravid! Fant en i Oslo (Lime organics) og en i Bergen (Huldra). Tenkte jeg skulle prøve det. Sikkert lurt uansett og ikke utsette hodebunnen for alle kjemikaliene!

Skrevet

har gått frisørlinja, å det e på ingen måta nevnt at farging har nåkka å si på graviditeten.. frisører jobbe jo daglig med disse stoffene sjøl om de e gravide å det går jo bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...