Gå til innhold

Kan det være mulig, vanskelig å skjønne :-)

Anbefalte innlegg

Nå har jeg tatt urinprøve hos legen og en hjemme som begge sier at jeg er GRAVID!

Men jeg vil gjerne høre at blodprøven viser det samme. får svar på den i beg av neste uke.

Er det ikke sånn at at el-sprøytene kan påvirke resultatet?

tok en ovitrelle- sprøyte ved el. og en halv den 12. og den 16.

Noen som vet?

Fortsetter under...

Sitat felleskatalogen: "Laboratorieverdier: Kan forstyrre måling av HCG i serum og urin med immunologisk teknikk i opptil 10 dager, noe som kan føre til en falsk positiv graviditetstest."

Hvis du satte ovitrelle den 16.11 kan det fortsatt være rester i systemet, men jeg håper selvfølgelig at du har spiren i boks. Tvi-tvi =)

Det er blitt meg fortalt at hormonene fra ovitrelle kan sitte igjen en stund og påvirke en g.test, derfor tok jeg en test noen dager etter jeg hadde satt sprøyten (3 eller 4 dager, husker ikke helt) og fikk da ikke utslag, så tror ikke de sitter så veldig lenge. Gratulerer så mye!!! Men kan jeg spørre hvorfor du tok en halv sprøyte den 12. og 16.?

Oj så spennende!! Krysser fingrene for at dette virkelig stemmer!!! Når det gjelder EL sprøyta så kan den gi utslag, jeg fikk min første positive test på dag 13 etter sprøyta. Var vanskelig å tro så endte opp med å bruke opp alle 7 graviditetstestene mine i løpet av ei helg hehe Jeg testet ikke før dag 13, så vet ikke hvor lenge de regner med at sprøyta kan være i systemet.

Håper du får positive svar fra legen på mandag!!!!

Annonse

Ok.

Det var det jeg fikk beskjed om på klinikken. Skulle visst ha noe av samme effekt som Crinone gel. Gjøre slimhinnen tykkere slik at egget lettere fester seg, hvis jeg forsto rett.

Når jeg bare tok en halv sprøyte så er det sikkert ikke mye igjen av den etter 7 dager (håper jeg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...