Gå til innhold

Kan det være mulig, vanskelig å skjønne :-)

Anbefalte innlegg

Nå har jeg tatt urinprøve hos legen og en hjemme som begge sier at jeg er GRAVID!

Men jeg vil gjerne høre at blodprøven viser det samme. får svar på den i beg av neste uke.

Er det ikke sånn at at el-sprøytene kan påvirke resultatet?

tok en ovitrelle- sprøyte ved el. og en halv den 12. og den 16.

Noen som vet?

Et forsiktig HURRA fra meg!

Fortsetter under...

Hei på deg nå eller aldri, vil først si at jeg håper på det aller, aller beste for deg.

Så til ovitrellen...jeg fikk beskjed på sykehuset at jeg skulle ta test på ca. 17 rugedag, da de mente at ovirtrellen kan gi falsk posetiv før dette. Ble forklart at den inneholder hcg. Jeg tok ovitrell 7/11....

Men ser jo at mange av de andre får teste tidligere enn meg...så jeg vet ikke helt hvor stor risken for falsk posetiv er...

GRATULERER, GRATULERER, GRATULEEEEERE!!! Eg e helt sikker på at du er gravid. Dersom d hadde vært sånn at el-sprøyta hadde påvirka resultatet, så hadde de vel ikke satt opp denne dagen for deg å teste??!!!

Klem, klem og enda en klem!

(måtte innom tidlig denne morgenen for å sjekke om du hadde skrevet noe om resultatet ;-) )

Tusen takk for gratulasjonene. Jeg er vel bare redd for å bli skuffet, som hver gang jeg har testet etter besøkene på Stork.Dette var mitt første ivf-forsøk. Det var nok det som skulle til, håper jeg da :-)

Fikk beskjed om å ta blodprøve i går, så du har nok rett!

Annonse

Gratulerer så mye, du er nok gravid. Jeg syns det er så rart at sykehusene har så forskjellig praksis på dette. Jeg er på Ullevål og fikk beskjed om å vente 3 uker. Greide ikke det, testet etter 14 dg og den var positiv (fredag) ringte sykehuset mandag og fikk time til UL i beg av desember. Syns også det er rart at ikke Ullevål praktiserer blodprøve, jeg bor rett i nærheten og hadde gladeligkommet å tatt en. føler at du kan stole mer på den. Når det er sagt så tok jeg en test for 4 dager siden også. også den positiv. Nå er jeg 6 + 1.

Lykke til.

Håper blodprøven din er positiv også.

Jeg går privat i Danmark og fikk beskjed om blodprøve den 23. det er jo bare 13 dager etter innsetting.

I følge felleskatalogen står det at opptil 10 dager etter el-sprøyten kan den påvirke svaret så det viser falsk positivt. Vet ikke om det har noe å si at jeg bare tok 1/2 sprøyte den 16. Får bare vente å se.

Ringer klinikken mandag eller tirsdag jeg :-)

Lykke til til deg også da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...