Gå til innhold

Barn nr 5 på vei! :) :)

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer alle sammen!!

Jeg venter nr. 4 i juli og tør nesten ikke glede meg helt enda, men innimellom MÅ jeg bare tillate meg et smil,- det er godt å ha en litenhåpefull på vei som er så heldig å ha søsken å komme til! Jeg har to på 9 og 5 år, og mistet en i uke 38 nå i sommer.

Engeline07:

Er du veldig nervøs nå med 5. mann? Eller "ga" det seg litt etter første tolv ukene? Jeg er så stinn av følelser (sorg, nervøsitet og glad på en gang) at jeg nesten er blitt helt handlingslammet. Ikke noen gunstig situasjon for en mamma som har flere barn nå rett før jul og greier. Jeg må bare spørre deg; hvordan klarer du å få dagene til å gå? Klarer du å tenke på noe annet?

Hei (beklager jeg kupper tråden din)

Så trist å høre at du mistet i uke 38. Har du fått vite årsaken?

Jeg fikk høre at mitt tilfelle var et engangstilfelle siden jeg har hatt 3 friske svangerskap tidligere. Grunnen til at jeg mistet var infeksjon som satt i gang for tidlig fødsel.Ja, jeg er veldig nervøs denne gangen. Har hatt akkurat de samme komplikasjonene hitill. Bakteriel vaginose (skjedekatar) og en livmorhals som blir kortere for hver måling. I morgen skal legen avgjøre om det blir sykehusopphold og sengeleie på meg. Er bare 16 uker og fortvilet. Du kan sende meg en PM hvis du trenger noen å snakke med.

Lykke til med spiren, tenk positivt og gled deg! Du vil nok få veldig god oppfølging i svangerskapet.

Hei

Takk for det, håper du får behandlet infeksjonen! Livmorhalsen kan bli lengre igjen etter den har blitt kortere, de ble min sist uten at det hadde noen betydning for mitt utfall.

Sender deg en PM, fikk litt dårlig samvittighet for å spre nervøse vibber her....uansett var mitt tilfelle så skjeldent at selv ikke jeg er redd akkurat det skal skje igjen. (ulykke, gutten var helt frisk). Har vært masse på sykehus og div til samtaler, og har blitt lovet at jo fler friske barn man har fra før, jo mer øker sjansen for at også nr. 4 (osv) blir frisk. Det er i allefall godt å ta med seg!

Annonse

ska ha nr 7 i mai,har ei som nett fyllte 10 år,ei på 8 1/2 ei som nett ble 7 år,en gutt som blir 5 i jan, en gutt som nett ble 3 år og minstemor på nett 16 mnd,og flere blir det,gubben snakker om ti då men vi tar en om gangen...har og innimellom hatt to SA, vi kooooozer oss og snart begynner julebaksten jippi,kakemannar og pepperkaker med nonstop,nam nam vi ska kose ozz heeele ongeflokken,,

Grattis! Har nettopp oppdaget at jeg også har spire nr 5 i magen. Er kjempespent! Har barn på 9, 7, 5 og 3 fra før. Gleder meg til barnet, men må innrømme at svangerskapet blir en laaaang reise i venting. Håper at alt går bra nå som den lille har innfunnet seg der inne. Det er så koselig med en stor familie!

Lykke til allesammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...