Gå til innhold

1 uke over mens, men neg test :-( flere??


Sunnybeach4gull :)

Anbefalte innlegg

er en uke over mens men fortsatt negative gravitest :-( er d håp om å være gravid da??? noen andre som har testet pos. sent? er kvalm, større pupper osv, men tror det er psykisk fordi jeg ønsker å være gravid kanskje? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde neg test først, ventet 3 dager og da var den var positiv! Lurt å ta av morgenurin da den har høyest verdi av hcg... Jeg hadde svakt positiv på kvelden, testet morgenen etter og den var kjempepositiv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ca halvannen uke over selv, og får veldig diffuse testresultater (veldig, veldig svak positive tester - har testet 4 ganger med flere dagers mellomrom).

Tror jeg er gravid, siden jeg er vannvittig trøtt for tiden, har lagt på meg ca 1kg, og alt ser ut til å legge seg på magen enda jeg er rimelig slank på det området:-)

Iflg. terminberegning skal jeg nå være ca 5 uker på vei, og ved forrige svangerskap hadde jeg samme symptomer, men testet ikke før etter 7 uker. Lurer på om jeg rett og slett skal ta en blodprøve hos legen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok mange tester, men det endte med at jeg måtte ta blodprøve. Men den ble ikke tatt fordi vi trodde det var graviditet. Jeg hadde vært kvalam lenge. Hadde tatt tre tester alene, men alle var neg. Dro til legen to dager etter ikm, tok test der som var neg. Legen lurte på om det kanskje var lavt stoffskifte, derfor tok vi blodprøve. Tror du ikke at vi ble overrasket da!!!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei=)

 

Jeg testet neg 5 dager etter IKM, og positivt 9 dager etter IKM. Brakk meg dagen i forveien, så da ante jeg mistanke..

 

Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt først 5 dager over IKM, men har hørt flere som har testet enda senere! Hold motet oppe.....det er en god mulighet for at du er gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...