Gå til innhold

Er det noen som kan hjelpe meg å regne ang. termin? :)


AK, mamma til Aurora. :)

Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Jeg skal bli mamma for første gang! :) Startet min siste mens 21 oktober, og skjønner ikke helt hvor langt jeg er påvei, når kan jeg forvente termin? Alle snakker jo om 9 månder, betyr det da at jeg kan forvente termin rundt 21 juli?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

GRATULERER;D

 

Regnet ut terminen din på venstre sider litt lengere ned her. Det blir 30.07.08. Det vil si at du er i femte uke nå! Jeg har termin 28.07.08 hvis alt går bra!

 

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akuratt en mnd etter meg:-) Så 30.Juli iflg disse sidene, og 29. Juli iflg babyverden. Den terminen jeg har fått av legen stemmer med kalkulatoren på denne siden!

 

Gratulerer så masse med graviditeten og lykke til videre;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :) Gratulerer til deg også! :) Vi får jo håpe på at alt går bra med oss begge! Er dette også din første?

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sendte deg en privat melding. :) Alt bra her tror jeg, vet jo ikke helt da, siden jeg ikke har gått gjennom dette før. :) Offa, skremmende ang blødninger da, men jeg leste akkurat at det kunne være normalt frem til 4 mnd faktisk. Også kan det være at det er ett tvilling egg. Krysser fingrene for deg og håper alt er iorden! :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig det var å se at jeg har termin rundt andre her inne :)

Jeg har termin 28 juli 08 :)

 

Når er det jeg burde dra til legen?

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå.. (dette er min første)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig da! :) Gratulerer!! :) Jeg ringte legen min dagen etter testen (torsdag) og spurte hva jeg skulle gjøre nå. :) Hun satte meg opp på førstegangskontroll 19 desember, siden dette var planlagt og jeg ikke trengte å rådføre meg ang beholde barnet eller ikke. Skal da medbringe morgenurin. Sekretærdama bare lo da jeg forrvirret spurte om hva som var meningen at jeg skulle gjøre. :) Spennende dette her altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...