Turid Laila Skrevet 24. november 2007 #26 Skrevet 24. november 2007 Et altfor lite og kjedelig kjøkken fra Ikea, aner ikke hva det heter, siden vi leier. Gleder meg til eget hus og stort kjøkken!!!
andreita med 2 prinsesser Skrevet 24. november 2007 #27 Skrevet 24. november 2007 Er veldig fornøyd med mitt kjøkken, det er nytt Alt er i teak, og alle "hvitevarer" i rutstfritt stål, og benkeplaten er i beige marmor(l)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 24. november 2007 #28 Skrevet 24. november 2007 ¨Nå har vi et som heter Duo Kirsebær, men det byttes snart ut. Jeg er veldig i tvil hva det blir det nye,men luurer på heltre Bjerk (lakkert) Synes det er veldig vanskelig...
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 24. november 2007 #29 Skrevet 24. november 2007 Vi har bestilt SIGDAL`s starda, hvitt med mørk laminatplate med tremønster som vi skal montere i det nye huset vårt i januar!! :-) Underlimt vask, alle hvitevarer integrert i rustfritt stål, signero manhatten kjøkkenbatteri, store kantede håndtak i rustfritt stål og halvvegg i glassbyggerstein. GLEDER MEG!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå