Patta Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Jeg har funnet ut at jeg sannsynligvis har det de kaller Raynaulds fenomen. Har slått opp på ammehjelpen og sjekket hva som står der, og de tipsene de kommer med er alle prøvd. Jeg lurer på om noen har hatt dette og om de har blitt kvitt det og evnt. hvilke tiltak man da har gjort for å bli kvitt det? Begynner å bli frustrert over konstante smerter og smertene under og særlig etter amming.
Expat Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Kan du fortelle litt mer? Sliter du med sårhet av noe slag utenom når du kjenner varmeforandringer? Ser brystet ellers helt normalt ut, ikke sårt? Hva spiser/drikker du som har garvesyre i seg? Har du ellers tilløp til migrener og slikt? (Svart te har forresten noe annet som virker mot raynauldsen også, derfor står den på ammehjelpen). Om du er helt sikker på at du ikke har en bakenforliggende skade, eller sopp, så finnes det en medisin du kan ta minimumsdosen av. Be legen din ringe Norsk Kompetansesenter for Amming på Rikshospitalet for den riktige behandlingen.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Har du gitt b-vitamen og magnesium en sjanse i et par uker? Disse gjorde susen for meg. Jeg var desperat og holdt på å gi opp amminga før jeg prøvde dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå