Gå til innhold

Noen som har begynt å pakke bagen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Vet ikke om det er vanlig, men jeg har pakka min jeg. Liker å være forberedt... =P Har litt noia for å føde for tidlig, så føler at jeg må være klar til å fyke til føden når som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal pakke nå en av dagene. Lenge igjen, men siden snuppa truet med å melde sin ankomst allerede i uke 28 så syns jeg det er beste å være forberedt. Måtte dra til sykehuset i hui og hast en natt i uke 28 og ble der i 3 dager. Da skulle liksom samboern finne fram og hente ting til meg og det funka dårlig. Så det er nok best å forberede seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ennå. Sist hadde jeg veldig god tid fra riene startet, så jeg regner ikke med det går velid fort denne gangen heller. Ellers så vet jeg vel noenlunde hva som skal være opp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satser på å pakke i romjula jeg. Da er det nesten en mnd igjen (har termin 26.1). Regner ikke med at babyen kommer så mye for tidlig, de sier jo at det er vanligst å gå over tida når man er førstegangs, så.. Men jeg pakker jo litt inne i hodet da. Planlegger og sånt.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har ikke det,men vasket det minste tøyet til tvillingguttene i dag. Er litt i ekstase, da det viser seg å ikke være så lenge igjen. Men med 2 jenter utenfor maven og to gutter i maven er jeg ikke helt klar ennå.

Men vet at alt kan skje fremover nå derfor vasket jeg tøyet og fortalt min mann om at skuff 2 skal med på sykehuset......har også pakket en liten toalettmappe. hi hi.....gleder meg ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke pakket enda. Men har tenkt å skrive en liste på hva jeg må ha med. Er litt glemsk for tiden så det nytter ikke å huske alt i hodet for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke pakket jeg heller:)

(termin 10 jan. )

men skal begynne aa vaske klaerne snart..tenkte aa pakke rundt midt desember:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker å pakke en gang i midten av desember. Siden vi skal reise bort i julen (skal til bergen - bor i oslo) - og da har mindre enn tre uker til fødsel - tar vi med oss baggen hjem til mine foreldre, i tilfelle det skulle skje noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke pakket enda, tenker å gjøre det etter jeg kommer tilbake fra familiebesøk i jula. Men jeg har skrevet liste, slik at mannen min kan samle sammen ting og komme opp med det hvis det skulle være nødvendig. Vi bor bare 10 min fra sykehuset (gangavstand).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...