Gå til innhold

Emmaljunga Mondial:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

veit ikke om mondial som du spør om.. men siden 08 modellen er i butikken spurte jeg om når 07 kom på salg, da fikk jeg bare at det var utvalgte farger i emmaljunga vogner som var satt ned nesten fire hundre kr.. å det var alt??!!! syns det var dårlig jeg da.. simo setter jo ned noen tusen da..

emmaljunga vognene er ikke ofte på salg, og de settes sjelden veldig mye ned. Tror kanskje det kan være blant annet fordi de lager vognene i en og en farge, og de masseproduserer ikke vognene. I og med at de ikke settes mye ned vil jo bruktprisen også være forholdsvis høy da, så man kan jo da regne med å få litt for vogna når man selger den:-)

Hei,

Emmajunga vognene er nesten aldri på salg fordi Emmajunga er veldig strenge på dette. Hvis en butikk setter ned prisen risikerer de å miste lisensen til å selge Emmajunga.

Vi kjøpte vår Duo Edge på Kattis i Strømstad på torsdag og ga 8000 for vogn og deluxe stelleveske. I norge koster kun vogna 7800. I tillegg er jo kursen veldig bra så i Norske kroner ble prisen ca. 6800!! Tror stelleveska i Norge koster rundt 700 så jeg er kjempe fornøyd med å ha spart så mye. I tillegg fikk jeg og mannen min en koselig tur:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...