Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å bestille privat UL, men vet ikke hvor jeg skal henvende meg. Jeg bor i Trondheim.

Har prøvd Medicus, men de hadde ikke time før i februar. Har veldig lyst å få det gjort før jul slik at vi kan slippe nyheten i juleferien. Er det noen som vet hvor jeg kan få privat UL i Trondheim.

Er foresten 6+5 i dag.

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg kjent i Trondheim, men hva med å søke på jordmødre og gynekologer på gule sider??

Skrevet

Jeg lurer på det samme:)

Ingen som har vært på privat UL, som kommer fra Trondheim her???

Skrevet

Hva med Aleris i Innherredsveien/Kirkegaten? Vet de har hatt ul der iallefall.

Skrevet

Hei,

Jeg har samme problemet!

Har ringt til Aleris, og de tok ikke i mot folk til tidlig ul. Og iom at Medicus ikke har tid før om lenge, ser det mørkt ut på ul fronten....:)

Jeg skal ikke langt unna Oslo i helga, så lurer bare på om jeg bestiller en privat ul i Oslo på fredag eller mandag.

Hvorfor skal det være så vanskelig her oppe da???

Si i fra da om du finner en plass som gjør det her.

Jeg er foresten 7+2 i dag.

Er såååå spent på om det går bra der inne i livmora:)

Lykke til med leting av privat ul!

Skrevet

Hei

Jeg har i dag bestilt privat UL i Trondheim. Jeg kunne få komme til denne uken om jeg ville, men jeg vil vente til uke 51, og det var ingen problem å få time da heller.

Til du som prøvde hos Aleris; hvilket tlf.nr ringte du? Jeg fant et sted som heter Spesiallegesenteret, men jeg ser at det har samme tlf.nr som Aleris. De holder nok til i samme bygg for det er samme adresse og. Når jeg ringte fikk jeg ulike alternativer; tast 1 for det og 2 for det osv. Jeg valgte alternativet "eller vent på svar". Jeg kom da til en hyggelig og hjelpsom dame som sa at jeg kunne få komme til denne uken om jeg ville. Ventet som sagt til uke 51. Tlfnr. er 73 87 20 00.

Jeg ringte som sagt i dag så her bør det absolutt være muligheter for dere som vil ha privat UL i Trondheim.

Lykke til!

Skrevet

Hei. Jeg har akkurat vært på ul til Gyn.Dr.Brodtkorp. var da 10+6.. En utrolig opplevelse!!! selv om jeg har vært igjennom dette en gang før. Den lille spira var så aktiv at legen hadde problemer med å ta mål.. Dr.Brodtkorp holder til rett ved siden av solsiden. Når jeg bestilte time kunne jeg faktisk få komme samme dag! men d passe dårlig selvfølgelig ikke for meg:O.. fikk da time to dager etter. Kjempe flink og koselig lege. Time uten henvisning fra fastlegen koster kr.520, men jeg betalte kr.380,- da jeg sendet meling til min fastlege og fikk han til å skrive en henvisning... begrunnet det med bekymring, og litt smerter i magen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...