Gå til innhold

forferdelig usikker

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på 3 måneder. Problemet er at jeg har en mistanke om at mannen min ikke er faren til barnet. Vi hadde litt problemer i forholdet og jeg hadde en - og kun 1!! - samleie med en annen mann. Fylla har skylda osv... Mannen min og jeg har et godt forhold. VI har vært sammen i en del år og var kjempeglade da jeg endelig ble gravid. På førse ultralyen fikk jeg termin så langt fra "glippet" at jeg var sikker på det var min manns. I ettertid viser deg seg at terminen nærmer seg den datoen jeg hadde uhellet med han andre. Nå er jeg så fryktelig usikker på hva jeg skal gjøre. Skal jeg si det til han? Han er jo så glad i sønnen sin... HVis han avviser oss, kommer ikke jeg til å klare å ha ungen alene fordi jeg har såpass store helseproblemer for øyeblikket at det ville bli fryktelig vanskelig å ha barnet alene. Jeg elsker min mann høyere enn himmelen. Jeg gjorde noe dumt og nå må meg betale prisen. Hvis jeg ikke sier noe føler jeg at jeg misbruker hans tillit. På den annen side er de så lykkelige sammen at jeg tenker at jeg ikke kan ødelegge dette..... En forferdelig knipe. Hvis jeg sa det ønsker jeg at han skal være far til gutten og at ingen andre i hele verden får vite det. Det man ikke vet har man ikke vondt av. Det er sikkert like mang syn på dette som det er stjerner...men en ting er sikkert, jeg angrer ikke et øyeblikk på at jeg bar fram barnet. Han er en gave jeg ikke ville være foruten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..tricky-tricky.. kan du ikke få tatt en test da, så du i alle fall VET om du har noe å bekymre deg over...?

Skrevet

Hei! :)

Ja, sant at det er mange synspunkt, men det betyr jo ingen ting. Det er dine valg som teller.

Jeg får litt inntrykk av at du vil finne ut av dette fordi du personlig sliter med usikkerheten på hvem som er faren? Dere er jo en familie, og dere har det bra ellers, så hadde du klart å slå deg til ro med tvilen hadde det ikke vært et tema i det hele tatt?

Hva med å ta en DNA test uten at mannen din vet det? Du kan kjøpe en på www.gena.no

Et annet alternativ kan være å få han du hadde sex med til å ta en test. Men da blir det litt værre mtp diskresjon og hva du evt skal gjøre om det er "feil" far.

Ønsker deg lykke til i hvert fall! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...