Gå til innhold

Når syns dere jeg bør teste?


miepia30

Anbefalte innlegg

Ikke planlagt men skjer det er den velkommen :) Tror det er ganske usannsynlig at jeg kan være gravid, men den siste tiden har jeg følt meg gravid. Vanskelig å forklare. Ikke planlagt men når jeg bare har fått vent meg til tanken kjenner jeg at jeg kommer til å glede meg masse. Forventer mens onsdag neste uke. Når teste? kan vel i teorien test positivt noen dager før, men det er vel lurest å vente til fex fredag? hmm, det er så spennende, vet ikke om jeg klarer vente. Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville kjøpt test med en gang jeg fikk mistanke:) Det KAN jo hende at du får svar nå, men ingen tester lover å være nøyaktig før dagen du skulle hatt mensen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har 4 tester klare. Blir den positiv er jo saken klar. Men blir den negativ må jeg jo fortsatt drive og teste helt frem til jeg får mensen, og selv da må jeg teste i tilfelle det er en tegningsblødning. Åh det er så spennende. Ikke planlagt, men kjenner jo nå hvor klar jeg er, tror jammen jeg må begynne å prøve aktivt snart. hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alle 3 gangene gått etter magefølelsen og testet tidlig. Er så innmari nysgjerrig at jeg klarer ikke vente. Har testet positiv både 4 og 5 dager før forventet mens. I dag tok jeg en digital clearblue (måtte ta flere for å tro det), og har IKM på mandag. Det sto det helt klart gravid ja! De kan brukes 4 dager før IKM (med forbehold selvfølgelig).

 

Vent til lørdag iallefall før du tester, selv om det er vanskelig - jeg vet!

Da er det jo større sjanse for at den slår ut.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Jeg hadde ikke villet bruke penger på å teste så tidlig, er så veldig liten sjanse for at du vil få positivt resultat uansett. Vent til onsdag du så er det mere sikkert det som dukker opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet positiv en uke før antatt mens. Jeg visste at jeg var gravid, så egentlig var det bortkastet penger ;)

Vent til du skal ha mensen, hvis du er usikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er så spennende at æ vet ikke om æ klare å vent. Men skal virkelig prøve å holde ut til onsdag. Men har jo kjøpt 4 tester så det gjør jo ikke så mye om æ sløser en på tirsdag allerede. Hm Hm Hm. Utrolig hvor sakte dagene går, det blir det eneste man tenker på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, har menslignende smerter nå. Så kanskje jeg får mens i morra. Da bli det ikke nødvendig med testing, og æ bli litt trist må æ innrømme. Selv om det ikke var planlagt i såfall så er det utrolig hvor fort man begynner å dagdrømme og glede seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet positiv 5 dager før ikm

så er bare å begynne å teste,kan jo være positiv allerede:)

lykke til!! få høre da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarte ikke vente. Testa i dag, negativt. Murring i magen men ingen mens. Venter i spenning. Neste test på onsdag hvis ikke mensen kommer før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...