Gå til innhold

Hvilke vogner anbefaler dere?

Funny1 venter nr 2

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har begynt å titte på vogner, er så vanskelig.

Noen som anbefaler noen?

Jente fra bergen me jente i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Emmaljunga smart duo combi! Den er lett og fin å trille, enkel å pakke sammen, enkelt å ta av og på bagen, også er det en ganske snill pris; 5500kr. Fin design!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Da må jeg nesten gå å titte på en slik en, i går var vi å så på One tree hill sin vogn, var grei den, men er så vanskelig å velge riktig.

Så jeg blir glad for all tips :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superfornøyd med Simo kombi-vognen vi kjøpte til nr 1( tidlig i 2003), og den er like fin nå til baby nr 3 :-) Den er litt tyngre enn en del andre vogner, men vi skal ikke så mye inn og ut av bil (bor på landet), så det gjør ikke noe. Dessuten har vi en Opel Zafira med god plass baki, som gjør at vi bare kan klappe vognen sammen og bare sette den rett inni uten å ta den ifra hverandre på noe måte, så synes uansett det er helt ok at den veier litt. Det blåser ganske mye her, og kan være ganske sterk vind, og da er en litt tyngre vogn bare en fordel. Den har dyp kalesje og en bred kant på vogntrekket som kan brettes opp når det blåser, og det synes jeg er helmax! Ekkelt når du hører babyen gisper etter luft fordi det blåser inn i vognen. (Lånte en Emmaljunga duo i begynnelsen som hadde svært åpen og kort kalesje. Gammel modell) Kjekke lommer på innsiden av kalesjen gir den også et pluss. Har god plass under, slik at jeg får en liten koffert under den når jeg er på reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukte Brio kombi sist, og var veldig fornøyd! Det er stor plass i den, og det er veldig greit. Stor plass under også - veldig fint når man har endel ting man skal ha med (som ikke får plass i stelleveska).

Kan trygt anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Har vært og tittet en del nå, skal i en ny bytikk i kveld, har faktisk sett på simo sin, men den blir for stor til golf 4, vi skal prøve å ikke måtte bytte ut bilen, det e målet, men må mann så må mann.

Fy så vanskelig det sku være å finne den perfekte vogn.men har nå heldigvis litt god tid igjen da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Teutonia Mistral 07 modell. Syns den var veldig ok når vi var å så på den, og så var det tilbud i sverige og så er den lett og fin. Jeg er nok en type som syns det er litt vanskelig å velge og titte og vurdere, så når vi fant den vognen som vi likte så tok vi bare den vi :-) Fornøyd med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...