Gå til innhold

Lei av å gå å vente!!!Flere som er det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skriver meg på her jeg også. Hatt mensenmurringer i rygg og underlivet de siste dagene nå og håper det snart skjer noe altså. Termin på tirsdag, vil på sykehuset nå hehe:)

Gjett om!!

Jeg er møkk lei av ¨å gå å ha vondt! Har hatt små-rier to netter på rad, og i tillegg har jeg fått influensa!!!! :( Er nå 7 dager på overtid, og blir ikke igangsatt før neste fredag... huff...

Klager litt her jeg også:)

Kommet inn i 42.uke i dag...Huff. Hadde verken håpet eller trodd d. Men babyen ser ut til å ha d fint fint og har tydeligvis god tid... Kontroll på mandag og sannsynligvis avtale for overtidskontroll.

Nå vil jeg få lilletrollet mitt ut her:)

tittentei:hvor langt er du på vei når du settes i gang da? Vet du hvordan de kommer til å gå frem?

Hehe ja 4 dager på overtid jeg, og jeg som var helt sikker på at han skulle komme før. Men neida!! Liten pøbel dette... He he Er ikke sundt å få satt en termin i hodet og gå etter den. Er misunnelig på de som slipper å ha så mye vondt før de setter i gang med fødselen....Bortskjemte folk! He he litt irritert for tiden ja. Men er jo som dere sier, her får vi bare vente og vente......

Annonse

hallo!

fár melde meg inn i klubben jeg og da... ! :-)) Termin i dag. 24 november. Var sá sikker pá at den datoen var max dato... bombesikker pá at han skulle komme för. hatt masse kynner (vonde) i flere uker og dette er jo tross alt nummer tre.... Men gikk jo over med de andre to, sá hvorfor skulle det väre anderledes ná liksom...?? hehehe

tálmodighet jenter... hva ná enn det mátte väre.... :-))

Lykke til om det plutselig skulle skje ting.....

Anita

JA, kjempe lei. Er 11 dager over nå!! Tror snart dette blir en desemberbaby....., må jeg gå like lenge som med min første blir det baby 1.des, istede for 13.nov. som var termin. Kjenner ikke noe som kan tyde på at noe er på gang, og jeg kjenner veeeeldig godt etter:)

Har termin i morra, og er veldig klar jeg og.

er førstegangs og synes alt er veldig spennende..vet jo ikke hvordan rier kjennes ut så sitter stadig vekk å kjenner på kynnerene og lurer på om det er rier:)

håper og tror det ikke er så langt unna fødsel-men forberedt på 14 dager:)

har litt stikkinger i ryggen,mye kynnere og prikkinger i skrittet. men dette har jeg hatt i noen uker, så vet ikke jeg du..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...