Gå til innhold

Oæhh.. blir satt igang imorgen! :D

Anbefalte innlegg

Hadde ul-termin 19.nov å ble sendt inn til sykehuset på kontroll av jordmor idag, høyt blodtrykk, eggehvite i urinen og en del hevelser!

Tok ctg, blodtrykk, urinprøve, ultralyd, ble kjent på nedentil (røsket i :P) og tatt blodprøver. Fant ut at jeg hadde sv.forgiftning, så skal inn å få satt igang fødsel imorgen! :)

Blir litt sånn plutselig, enda jeg har hatt 9 måneder på å bli vant til tanken! :)

SkummeltSpennende!!:)

Noen flere som har blitt satt igang?

Hører jo de sier så mye forskjellig om akkurat dette! Noen sier det er vondere, at d tar kortere tid, større risiko enn ved fødsel som kommer igang naturlig..osv,osv..

Gleder meg til å bli mamma iallefall! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10985897-o%C3%A6hh-blir-satt-igang-imorgen-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde også ul-termin den 19 og har også vært på kontroll i dag.. Ble også røsket i, så nå går slimproppen og jeg bare venter og håper det skjer mer...Skal bli satt i gang på mandag hvis det ikke skjer noe i helgen. Fordi jeg ikke klarer å gå lenger, er veldig bekymret for størrelsen på babyen, og jeg klaget og gråt meg til en tidligere igangsetting;.)

Så jeg veit nok heller ikke hvordan det er med igangsetting, men tror at så lenge det er litt modning på gang så går det veldig fint. Hadde tre cm åpning i dag, og hun jordmoren sa at hun egentlig kunne tatt vannet nå, men hun ville se om det skjer noe i helgen.

Masse lykke til!! Ikke tenk på om det er værre eller ikke. Vondt blir det uansett, men verdt det er det likevel!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...