SassyMom Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Det hørtes så godt ut som middagstips. Hvor lenge skal potetene stå i ovnen ihht størrelsen? Hval slags tilbehør er snadder? mmm
ApriIbaby Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Vi gjør det enkelt: Skjærer et kryss i skallet og sender de på full styrke i mikro'n i 10 min......HVitløkssmør og stekt maiskorn er nydelig til....
lille je Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Skjær et kryss i dem (vask dem først da:) og sett dem i ovnen på 225 grader. Hvis de er store bør de stå i ca halvannen time. Noen trenger to timer. Godt med bacon, mais, rømme, skinke.... kryddersmør, bare vanlig smør og grillkrydder... Alt du måtte like:)
Gjest Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 mmm....bakt potet er en av mine favoritter. ca 1 til 1.5 time i ovnen på 225 grader.veldig store poteter trenger lengre tid. husk sølvfolie rundt de tilbehør er *hvitløkssmør *rømme *mais *ost *sprøstekt bacon *skinke NYT DET!!!!
SassyMom Skrevet 23. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2007 Mikroen du! Setter du de rå inn?
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Er helt enig med ho over meg her! bakt potet er en av mine favoritter, så dette kan jeg. Hehe.. Mellomstor potet ca 1,5 timer i ovnen på 250 grader (det har jeg da..) Bacon, ost, kryddersmør, mais, rømme er det jeg liker best å ha oppi. Husk å skjør et kryss over potetene før du setter de i ovnen med folie!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå