Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Unnskyld språket! Men nå får det være nok her. Sambo fikk akkurat en tlf fra et sykehus i Sverige nå - moren hans har hatt hjerteinfarkt i dag, og blir operert nå. Så nå må vel han reise til henne, så får jeg sitte igjen her og gruble over kreften min alene :,( Hvorfor skal livet være så vanskelig? Hun har ingen familie rundt seg, sønnen bor jo her i Norge og dattera i USA, så skjønner at hun trenger sambo nå. Jeg har jo fam min her.
Tre små & mammaen Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Huff så mye vonde ting som skal hende dere nå Blir skikkelig trist jeg Skjønner veldig godt at du er opprørt , lei deg, forbanna, fortvila!!! Mange mange mange klemmer fra meg til deg. Tenker på deg!
Lykkelig mamma... Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Det får da være måte på hva dere må gå gjennom nå da!! Jøssenavn, er det mulig... Hang in there...
Solstråle* Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Å himmel.... det var jo veldig ubeleilig. Er visst noe i det at en ulykke kommer sjelden alene. Kan ikke du være med til Sverige da? Får sikkert fri fra jobben hvis du forklarer situasjonen!
**synne** Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Kan ikke annet enn å sende deg en gedigen klem nå! Dette var jo helt utrolig trist!! Dere har virkelig fått en tøff tid kastet over dere! Hold ut!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå