Gå til innhold

brev fra porsgrunn i dag. lurer på noe:)

Anbefalte innlegg

Hei dere fikk brev fra porsgrunn i dag om at di hadde motatt søknaden min.. Å der sto det ventetid på ca 5 mnd.Når jeg var der for litt siden så sa di at jeg kom sikkert inn i februar.. Skriver di 5 mnd bare for å være innenfor??????? noen som vet. Hvor lang tid tok det fra dere fikk svar til dere kom inn???? 5 mnd er så lenge, men jeg er jo glad vi har kommet igang..

Håper på svar:)

Fortsetter under...

de skriver så mange mnd for å holde seg innenfor på porsgrunn, jeg spurte de rett ut. vi sendte i sept og fikk konsultasjon i desember. så du kommer nok inn før skal du se. :) det er bare å sende mail til dem hvis du lurer på noe. de svarer deg ganske fort.

Hei Caroline85!

Vi sendte inn søknad i slutten av september, vi fikk brev om at det var ca 7 md ventetid, i går fikk vi brev om konsultasjon i desember. Er det sånn at vi får starte opp ganske rasktt etter det, eller må vi faktisk vente 4-5 md etter det?

Kanskje noen andre som vet?

det hun dama i porsgrunn sa til meg var at de 7mnd ventetid som det sto i brevet var til første konsultasjon. så når du alt har fått førstekonsultasjonstime så skjer det ganske fort etter det jeg har hørt hvertfall. kanskje man kan begynne etter neste mens?

Annonse

Tror de opererer med god sikkerthetsmargin for å slippe problemer med utsetting osv dersom det skulle være tilfelle - de vet jo ikke alltid hvor mye aktivitet det kan bli til enhver tid pga suksessrater for par som er inne til behandling og om de evt trenger flere runder etc. De fleste jeg har hørt om kommer inn tidligere enn fristen satt i brevet.

Når du kommer inn til første samtale, tror jeg de fleste starter opp med medisiner ved neste menssyklus. Det er ingen ventetid for å komme igang med forsøkene når en først er i systemet, i motsetning til hva det bl.a. er på Riksen, og det syns jeg er veldig deilig :) Det er nok venting som det er i forsøkskarusellen..! De som må vente på å komme igang ved Porsgrunn er dersom det oppdages noe nytt - i mitt tilfelle ble det først da jeg kom hit at det ble oppdaget to cyster, og jeg måtte ta laparoskopi før det var vits å sette igang med førsøk (da jeg ikke hadde det som del av min utredning), men vi var raskt i gang etter dette.

Håper dere blir fornøyde på klinikken - de fleste som er der glade for å være akkurat der tror jeg :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...