Gå til innhold

Gas eller flanell?

Anbefalte innlegg

Gjest dagdrømmer
Skrevet

De fleste selger både gas- og flanellsbleier. Dere erfarne brukere; hva anbefales?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de fleste foretrekker gas. Absorberer mer og kan festes med snappi.

Flanell kan være litt mykere, kanskje? Og kan lettere klippes opp til kluter uten å måtte syes. Vi bruker brettisene også som underlag på stellebordet, og da er flanell litt mykere og lunere.

Skrevet

Hamp og bambus absorberer mer, men vet ikke om det finnes brettebleier i disse materialene. Av gas og flanell tror jeg det er gas som absorberer mest. Tror også at gas tørker fortere enn flanell. Det kan jo være et poeng for de som ikke har tørketrommel.

Gjest dagdrømmer
Skrevet

takk og takk=) da blir det nok mest gas til å begynne med. Dette forumet er jo supre greier, tenkte på tøybleier sist også, men det er jo "ingen andre" som bruker det så da ble det liksom aldri alvor. Men nå har jeg lært masse og ser at det fungerer for de som prøver, så jeg gleder meg!! (Hadde noen fortalt meg at jeg skulle glede meg til å vaske bleier hadde jeg vel trodd de var gale... hihi)

Skrevet

Hehee, ja det høres rimelig tullete ut, men jeg koser meg med bleie-vasken også! Spesielt koselig er det å fylle de nyvaska lommebleiene, ha i rispapir i alle og brette de i en pen bunke på stellebordet. Galskap ja...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...