Gå til innhold

Da er jeg ruger for første gang:-)

Anbefalte innlegg

De sa ikke noe om delingen,men sa sikkert 3-4 ganger at jeg har flotte egg:-)så det er braaaaa!!

fikk også 6 egg på frys,noe som vistnok var veldig uvanlig,men klager ikke jeg....... :-)

så da er det bare å vente 12 dager og se.....

off...hehe.

Eggkoker`n, hvordan gikk det med deg??????????????????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10984671-da-er-jeg-ruger-for-f%C3%B8rste-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med så mange egg på frys !! :)

Jeg fikk så klart INGEN på frys.

Hadde visst 8 egg , ikke 7.

De satt inn 2 2-delte egg, det var nedtur, men legen var veldig positiv og mente begge var veldig "pene".

Forrige gang jeg satt inn , ble jeg vel besatt av bim ,denne gangen skal jeg "logge meg av" frem til blodprøven er tatt , eller mensen har kommet.

- Men er vel innom facebook og sånn , om noen føler en urge til å kontakte meg ...he he

En ting er sikkert , går det ikke denne gangen , skal jeg ALDRI ta akupunktur igjen !!!

Fortsatt lykke til med ruginga :)

Ha det bra så lenge :)

ok,fikk ikke vite noe delingen jeg...hmm....

men fikk du satt inn 2.....var det fordi de ikke vil fryse ned bare ett?

du skal ta blodprøve 5. desember også?

kommer ikke til å være her jeg heller.siste dag i dag...

Annonse

Heier på deg Dollypoppen min !!!!!!!!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hei dollypopp

Gratulerer som ruger!

Du har nok perfekte 4-delte egg, for da vi satte inn på Riksen sa de at de kun fryser ned egg som var 4-delte.

Vi har fire 4-delte egg i fryseren som vi må begynne å bruke av nå siden vårt første forsøk kun endte i kjemisk graviditet, og det er en veldig god trøst.

Men du skal jo bli gravid på første forsøk, så det trenger du selvsagt ikke tenke på ;)

Lykke til!

Annonse

Alle mine lykkeønsker til dere rugere :-) Jeg melder meg inn i klubben, satte inn 2 egg idag.Legen sa de var 8 delte, kan det stemme?.. Veldig ambivalent, kjempespent og glad, pessimistisk og helt melankolsk, kanskje fordi jeg prøver å distansere meg fra det hele slik at ventiden ikke skal bli så lang... Dessverre fikk jeg ingen egg på frys...

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...