Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Føler meg så utmattet og trett, de siste ukene har vært ganske utmattende og jeg har brukt mye krefter på å tenke. I forrige uke var jeg i begravelse til min bestefar, det var helt forferdelig, ikke så mye for min del, men for stakkars bestemor som sitter helt hjelpesløs igjen, fikk også en del tanker og spørsmål etter min brors død for en del år tilbake, det var mange minner som kom tilbake og jeg følte det som å gå i to begravelser. etter begravelsen traff jeg på eksen til mannen min og det var ikke noe hyggelig. Jeg sliter med sjalusien og føler ikke at jeg klarer å snakke med min mann om dette. Hun er bare så utrolig pen og hyggelig, skjønner ikke hvorfor han ble sammen med meg etter henne, jeg føler ikke at jeg har noe å stille opp med i forhold til eksen hans. Akkurat som han har gått fra DEN dama til en allminnelig liten jentunge. selvbildet mitt er langt nede og håper at jeg klarer å tenke litt mere positivt om meg selv. Føler ikke at mannen min forstår meg og jeg har så vanskelig for å åpne meg for ham. Jeg er så sliten av meg selv, og trenger litt oppmuntring og gode ord for å komme meg litt opp av dypet jeg er i akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 *Trøste litt* Jeg hadde det ganske likt i mitt første svangerskap. Jeg var usikker på samboeren sine følelser, og var veldig sjalu og usikker i forhold til hans eks-kjæreste ( som jeg også følte var mye penere, hyggeligere og mer vellykket enn meg selv). Jeg tror det er ganske vanlig for mange gravide å føle seg stygge/usikre. I tillegg er det vanlig at vi overreagerer. Trøst deg med at kjæresten din tydeligvis har sett noe i deg som han finner mer attraktivt enn noe annet. Og si til deg selv at det er en GRUNN til at han er sammen med nettopp deg. Det er jo som du vet ikke utseende som betyr noe for hvordan to mennesker går sammen. Og om hun virker hyggelig, så betyr ikke det nødvendigvis at de to har hatt den rette kjemien sammen. Le litt av deg selv, og kanskje si til mannen din på ein lett måte at du vet det er dumt, men at du føler deg så ufattelig stygg og teit i forhold til hans eks-kjæreste. Si at du er veldig hormonell for tiden og føler deg så sårbar og at du trenger å vite hvorfor han elsker deg og nettopp deg? Kanskje han da skjønner litt mer, eller iallefall får litt innsyn i at du lever i ein følelsesstorm for tiden? Tro meg, det er ikke lett for mennene å forstå hvordan vi har det. Jeg ønsker deg lykke til videre. og husk! Det er ingenting vakrere enn en gravid kvinne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå