Gå til innhold

Flere som skal teste 4. desember?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg testa en gang på rugedag 8, og da var testen POSITIV. Fikk da en nydelig datter. Nå er d søsken t henne som står på ønskelista :-) Skal iallfall ikke teste før rugedag 11 denne gangen (tror jeg :-O)

Masse lykke til!!

Annonse

lillemaja: jeg hører til på AVA i Tampere i Finland. Er eggdonasjon jeg holder på med siden jeg er kommet i tidlig overgangsalder. Mensen min sluttet plutselig og komme da jeg var 28, og hormonprøvene mine steg raskt. Hadde ingen mulighet til og lykkes med egne egg.

Har ikke prøvd og bli gravid så lenge. Jeg og sambo ble sammen for 2 år siden"bare". Vo har da raskt fått hjelp siden vi visste at vi ikke ville klare og bli gravid på egen hånd. Har stått i donasjonskø i Finland i 10 mnd før vi da fikk tildelt donor som ga oss 5 egg. 3 av disse ble befruktet, og ett ble satt inn 15.10. Dette forsøket endte negativt. Kun ett fryseegg overlevde opptining, og dette ble innsatt 20/11.

Jeg skal forresten ta blodprøve 3/12, samt hjemmetest. Tidlig UL får vel alle som har vært gjennom IVF og ED for og utelukke svangerskap utenfor livmor, samt sjekke hvor mange embryo som har festet seg om man har satt inn flere enn ett.

Blir koselig og følge hverandre:o)))

Dollypopp: gratulerer som ruger!!! Blir spennende og følge deg også:o)))

Hei igjen Frøya!

At livet kan være såååå urettferdig! Å komme i overgangsalderen når man bare er 28 må gi alle og enhver en følelse av håpløshet.... Så godt at dere fikk hjelp relativt raskt, og gud bedre hvor jeg skal krysse fingre og tær for dere!!! Jeg ønsker meg sterkt et barn til, også fordi jeg vil at lillejenta vår ikke skal være aleina i verden når vi faller ifra en gang. Vi er vel ikke det som kan karakteriseres som de yngste foreldrene, og det er kun vår egen feil. Visste vi måtte ty til ivf dersom vi ville ha barn, men klarte ikke å bestemme oss før jeg var 36.. Nå er jeg 39, og tiden går fort. Men en ting er helt sikkert: Jeg føler meg som verdens heldigste som fikk min lille datter. Det hadde jeg aldri trodd!

Jeg håper, håper, håper for deg og for meg, og alle andre her inne som ønsker seg barn! Dette blei et litt klissete innlegg, Frøya, men jeg måtte bare ut med d.

Klem t deg

Hei igjen lillemaja!

Tusen tusen takk:O)) Jeg håper også for deg og meg og alle her inne. Vi fortjener virkelig alle sammen og lykkes!!

Livet er ikke bestandig så rettferdig, og har jeg visst det jeg vet nå for endel år tilbake, så er det klart jeg ville prøvd og få barn tidl. Barneønsket har vært stort hos meg så lenge jeg kan huske, og det at jeg liksom ikke skulle kunne FÅ barn har aldri vært noe jeg har tenkt på...

Har slått meg sånn passe til ro med at slik er det blitt selv om det kjennes sårt ut enkelte ganger. Da prøver jeg heller og skru over på tanken om at jeg faktisk har en livmor og kan bære frem et barn! DET er det ikke alle som har, og i min verden så høres det verre ut og aldri skulle kunne gå gravid og bære frem barnet sitt...

Skjønner at du føler at tiden går fort nå med tanke på alder. JEG føler også det, og jeg er noen år yngre enn deg:O)

Håper av hele mitt hjerte at det blir full klaff for deg på første forsøk og at lillejenta deres får en liten søster eller bror:o)))

Ha en kjempefin lørdag, og en fortsatt god helg, så snakkes vi plutselig igjen:O)))

Klem

Annonse

Heihei!

Jeg melder meg og inn her, skal teste 4 desember.

Jeg er 27 år, og har alltid hatt et stort ønske om mange barn, stort var derfor sjokket da jeg i februar var på lap og fikk vite at jeg ikke kunne bli gravid på egenhånd..Dette utløste en veldig sorgreaksjon.

Jeg må bare innrømme at jeg til tider sliter veldig med troen på t vi skal lykkes med ivf, og det er vondt å gå med så mange negative følelser inni seg.

Jeg vet jo at det er så veldig mange det lykkes for, og det er virkelig et stort mirakel hver gang.

Når jeg ser hvordan det befruktete egget plasseres tilbake i livmoren min, så er det bare så utrolig å tenke på at det kan feste seg og utvikle seg til en baby.

Huff nei her ble det mye negativt, håper dere forstår litt hva jeg mener.

Det er nok viktig å ha et positivt fokus nå framover mot testdag, var virkelig et nervevrak forrige gang det nærmet seg....

Masse lykke til jenter, blir godt å ha noen å holde følge med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...