Gå til innhold

Vi som har termin 26 juni!??!

Anbefalte innlegg

26. JUNI

Trulte, m spire

Vaff

GravidTone

Cathrine 85

Plutte

vicky1984- nr2 26.juni08

loppelaura

Philippa=)

Juni-baby '08

Jeg var inne på treminlista, og fant ut at vi er jo ni stykk...

Lurer på hvem av dere andre som fortsatt er her jeg?

Og hvor langt er dere på vei? Sykluslengde gjør vel at vi er ikke likelangt på vei alle...

Jeg er i allefall 26 år, venter på første og er 9+4 i dag:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10984050-vi-som-har-termin-26-juni/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er en av de 9 :)

men jeg er bare 9+3 :S

jeg er 23, venter nr2 :)

har ei jente på 2 år og 7 mnd :)

hvordan er formen deres da?

jeg har nesten ingen symptomer lenger jeg, så glad jeg skal på ul til ons :)

skal på majorstuaklinikken kl 10

og på bss kl 14.. hehe :)

Skriv på meg også!

26 år og venter på nr 1! Er 9+4 i dag.. .. ( uhh.. sakt til meg hele tiden (siste 4 dagene)at jeg er i uke 10, så detta så jo heller litt magert ut med 9:S)

Sliter i allefall med kvalme og svimmelhet, så godt som hele tiden.. Godt jeg har verdens snilleste og omtektsomme samboer.

UL 11 desember, gleder meg!

Føder på SIV i Tønsberg

Formen min er ganske fin no, har til og med tatt meg en ekstrajobb i klesbutikk i tillegg til min vanlige jobb. Har vært endel kvalm og kjent stikkinger i magen fremme og på sidene. Kjenne endel i brystene at det er ømt og vondt da, men ellers ikkeno. Vært endel sliten også, men det kommer seg. Holder ut mer no. Så heldig du er som skal på ultralyd så tidlig. Jeg får ikke før i slutten av februar :(

Annonse

jeg la inn første dag i siste mens på babyverden sin kalkulator.. der skriver du også hvor lang syklus du har.. så finner den riktig antall uker og dager :=)

9+5 idag... weee

skal på ul tidlig pga jeg har mistet 2 ganger.. en i kuke 11 og en i uke5 så gleder meg til å få kommet på ul altså...

har mens smerter noen dager nå som kommer og går... men tror og håper det er livmoren som vokser :)

skal føde på BSS :)

God morgen jente, eller er disse morgenene noe gode??

Hadde min første kvlamefriedag i går, trodde jeg var ferdig med dette kvlalmslitet... men nei.. I dag var det rett opp på dass for å kvitte seg med litt gul magesyre igjen... urk....

Nå må vel formen blir bedre snart??

Skal til legen på mandag for å ta sjekk av blodverdier og litt veing, da jeg har gått litt ned pga kvalmen.... SVimmel og ør og egentlig ikke så positiv om dagen....

Håper bare det går over snart, så jeg klare å nyte det som skjer!!!

Hei,

Jeg er 29 år fra Oslo. Gift, ingen barn fra før.

Har også termin 26. juni i følge legen.

Skal ikke på ul før 24. januar. Gleder meg...

Har ikke vært kvalm, men har vært plaget med voldsom trøtthet.

Ellers har de fleste symtomene gitt seg litt de siste dagene, bare øm i puppene ennå. Er 9+5 i dag:)

hei hei!

jeg er vel ca 9+5 tror jeg, har vert på ul og der var det ett foster og et bankende hjerte :-)

Jeg er 28 og venter mitt andre barn, vi gleder oss enormt! Har en prinsesse som snart er fire, oj som tiden flyr.... :-) Hun gleder seg massevis til babyen kommer, ja vi sa det litt tidlig til henne ,men hun har ønsket seg en lillesøster/bror i ca 1 år.

god morgen jenter :)

ja da er det bare 2 dager igjen til jeg skal på ul.... er sååå spent jeg...

gruer meg men skal bli deilig å få det bekreftet at det er noe der :) og mer eksakt termin :)

noen som har fått litt mage? :P

syntes magen min har forandret seg litt de siste dagene... kanskje det har noe med disse murringene jeg har hatt :)

ps: sambo fyller 22 imorra, hva skal jeg kjøpe til han? han har det han trenger av armbånd, en forlovelsesring og en tommelring og et kjede, så smykker blir det ikke ...

klær er litt kjedelig også da :P

men jeg fikk et kjede til 5000 kr så jeg har litt å finne ut føler jeg :)

Hei jenter! Får jeg henge meg på tråden? Jeg hadde termin 23. juni, men er flyttet til 26. juni. Jeg er i super form og tror nesten ikke jeg er gravid. Har fått time til UL 21. januar, men lurer på om vi skal bestille en tidlig time så jeg får se at det er noe der inne og at alt er bra. Jeg er veldig spent på resten av svangerskapet og ikke minst på fødselen. Gleder meg så utrolig til ventetiden er over!!!

Annonse

• 2 uker senere...

Vi var på nysgjerrighets-ul i uke 8, skikkelig stas! Vet ikke når ordinær ul er, fastlegen praktiserer første kontroll etter u 12, er 13+0 i dag (endelig) så skal på 1. kontroll mandag...

Noen andre som har så sen kontroll??? Når var du inne thejohan? Lurer på når man får innkallingen..

Har ikke vært inne til UL enda, hvis det var det du mente.. ;)

Det er ikke før 25 januar. :)

Var hos legen når jeg var 8 uker på vei, dvs 6 november, og det gikk ikke så lang tid før jeg fikk brevet i posten om UL 25 januar.

Men synes det er sååååå leeeeenge åååå veeeeente!!

Jeg var på UL på mandag 10.12.

Tok en privat-time på Majorstuaklinikken.

Var verd hver krone (1200,-)

Legen målte og kontrollerte babyen nøye, alt så normalt ut. Deilig!

Har ikke vært noe kvalm, så har liksom ikke skjønt at det har vært noe der inne.

Helt utrolig å se liv:) Og høre hjertelyden:)

Kan anbefales for alle som er litt bekymra og nysgjerrige!

Nå kan vi slappe skikkelig av i jula og vite at alt er bra der inne:)

Heisann!

Åjada, er her inne enda. Er 12+4 på vei i dag. Magen syns og jeg er dårlig.Så her er vi i grunn veldig gravide hihi

Skal føde på KK i Bergen. Legene er ikke enige om jeg har termin 26 eller tidligere. Men foreløpig er det 26 som er det offisielle.

Ellers er jeg 22 år og venter mitt første barn. Bor sammen med min forlovede på 25 år.

Håper alt går bra med dere alle.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...