Linnea&Julie Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Jeg har bestemt meg for at jeg vil kjøpe en vanlig kommode og legge stellematte oppå og ha badebalje utenom! Noen som har noen gode tips til kommode?
Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Det viktige er at du finner en som er i riktig høyde, så det blir svært individuellt i forhold til hvor høy akkurat du er.
<3 qleopatrice <3 Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Vi kjøpte en på ikea. Den var kjempegrei, vanlig kommode men kan brette ut øverste del slik at det blir god stelleplass. Og nå brukes den som vanlig kommode. I eik tror jeg den er, va ikke så dyr heller. Men det er vel 3 år siden vi kjøpte den, de har den sikkert ennå.
jiha Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 jeg skal kjøpe på jysk jeg. den er hvit og er faktisk veldig solid=) den har skuffer og på bakesiden er det "huller" til bleier og lignende. det som er så bra med denne er at babyen kan ligge begge veier, altså både på lang og på tvers=) den koster 1700 (1799?) til fullpris, men den har allerede vært en gang på salg og regner med jysk kjører den på salg i januar igjenn, til 1200. da slår jeg til;)
Gjest Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Jeg kan anbefale Skeidar sin, i serien Roomate. Det er en vanlig kommode, og så setter man på et stelle-del som kan tas vekk når man ikke skal bruke det til stell lenger. Sjekk ut: www.skeidar.no
Ejlis Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Vi har denne http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/94903307 passer til oss vertfall. Har ikea sin stellematte oppå. Hadde stellebord før, men er mye mer fornøyd med denne.
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Hei! Vi har kjøpt Hemnes kommode på Ikea. Kostet 1200 kr tror jeg. 3 store skuffer og god plass på toppen vedsiden av stellematte. Vi skal legge inn en plate bak (20cm) så kan vi stelle ungen begge veier. Jeg er 170 og med stellematte er det grei stellehøyde for meg.
Fru.Antonsen Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 på barnas hus har de ett kjempe praktisk stellebord som vi selv kjøpte og. Det er 4 store skuffer, hvitt, m stellemadrass oppå, og stativ du kan dra ut å putte balja i istedenfor å ha balja i øverste skuffen når du vasker baby, stå m våt baby på armen mens du lukker den igjen å legger baby på madrassen... Stativet kan man dytte inn igjen i stellebordet etter bruk. 2000kr. Synd jeg ikke finner bilder av den på barnas hus sine sider...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå