Gå til innhold

Ammeslutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne å jobbe igjen om få uker. Jobber skift så det blir vanskelig å fortsette ammingen!

Jenten(11mnd) nekter å drikke av flaske og er vanskelig å roe dersom hun ikke får pupp! Har egentlig ikke lyst å avslutte ammingen, men ser ingen annen utvei!

HvordaN BØR JEG GÅ FREM VED AMMESLUTT? Bør jeg prøve å gi tillegg på flaske/kopp eller prøve med litt kumelk? Noen tips til å få dette til å gå så "smertefritt" som mulig?

Er så trist når ingen av oss egentlig er klar for å slutte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du ikke fortsette amming morgen og kveld!?

Skrevet

Hallo

Bur du langt unna arbeidsplassen? Elles så har ein jo rett på ammefri når ein får attest frå helsesøster. Eg jobba og skift før, på natt, og eg var heim å amma han om nettene. Litt styr då det måtte komme folk i stadenfor meg inn, sidan me var kun to på vakt,men det gjekk fint trass alt. Men dette må jo du finne utav sjølv.Klem til deg

Skrevet

Jeg går før han våkner og kommer hjem etter han har lagt seg!!! Alt ettersom jeg jobber dag eller kveld! Tror du det er mulig å forskyve ammingen på en måte?? At han ikke får melk før han legger seg, men når jeg kommer hjem om han eventuelt vil ha da?? Kommer hjem 4 timer etter leggetid! Og vekke ham før jeg går de dagene jeg jobber tidlig! Er bare redd for at pappaen skal få store problemer ved leggetider....

Skrevet

Takk for svar! Vet at jeg har en del rettigheter! Jobber for privat person og vet at det kommer til å gå ut over meg økonomisk om jeg stiller disse kravene og det har jeg rett og slett ikke råd til:( Alle vil nok bare si at jeg må stå på kravene, men det er ikke SÅ enkelt alltid! Jeg er ikke organisert( vet jeg burde vært det) og har en sjef som favoriserer de som er fleksibel og stiller opp for ham! Det vil si at han vil kutte ned på timene mine dersom jeg krever ammefri etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...