Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk alle sammen,jeg vet at dere vet hvordan jeg har det,,og det hjelper.

Jeg trodde virkelig jeg skulle ta det litt roligere denne gangen,,men jeg knakke helt sammen,,igjen.

Har hatt 4forsøk siden januar.. så vi venter til januar 2008 og kjøper en 3pack på Nordica. Vi har allerede sendt journalen over til Lindenberg og han har gitt meg en ny plan.

Tårene bare triller her jeg sitter,,føler meg liksom oppbrukt,,

glad jenta har egentlig ikke vært i meg på et år,,jeg lbir jo helt oppslukt og tanker gror seg fast,,føler man gjør alt riktig og så virker det ikke fordet,,

huff,,,

Huff,...da er vi to....jeg har også så vondt så vondt....Det var vårt første ivf, og vi fikk satt inn 2 egg. Jeg var så sikker på at det ville hjelpe. Men neida...Jeg er så knekt jeg og....skjønner godt hvordan du har det....Fikk en negativ test i dag igjen (3.dag på rad). Men har ikke fått mensen enda. Har du?

Snakket med de i Porsgrunn, og selv om vi har 4 egg på frys, så anbefaler legen der om at jeg går igang med forsøk 2 (for det blir siste forsøket vi får pga alderen min - blir 40 i september). Og da får vi ikke satt inn egg før tidligst februar...lenge til....Vi har prøvd sjøl i 3 år, og mistet 3 ganger. Men heldigvis har vi en datter på 4 år, Julie...gullklumpen vår. Lykke til......

Annonse

Så leit at det ikke gikk veien denne gangen heller, Golliat:((((

Godt du har en videre plan klar allerede. Det pleier og hjelpe litt...hvertfall for meg..

Bra du prøver en klinikk og en lege som kan se på dette med nye øyne og gi deg en ny plan. Kanskje er det det som skal til for at du lykkes??

Ønsker deg hvertfall masse lykke til videre!!

Stor trøsteklem fra meg

Dette var forferdelig trist å lese, vennen!

Hadde store forhåpninger til dere nå. Tror aldri man blir vant til disse nedturene, for så lenge man holder på med dette gis man håp :o/

Dere får bruke tiden på å sørge, for å få det ut av systemet. Det er godt dere har en videre plan. Skal se dere lykkes hos Nordica :o) Kanskje vi også slår følge...

Kos dere masse i tiden fremover med alle festlige lag m.m.! Vi nyter ihvertfall tiden så godt det lar seg gjøre :o)

Stor trøsteklem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...