Gå til innhold

Hjelp, blekket på kvitteringen fra apoteket forsvinner...

Anbefalte innlegg

Jeg tok ut de første medisinene ifbm AIH i april og fikk beskjed om å samle opp kvitteringen slik at jeg kunne få refundert alt over 15.000,-. Tok opp kvitteringsmappen forleden dag (fikk egen mappe på riksen og den har ligget i skapet uten sol) og kvitteringen var nesten helt hvit, blekket forsvinner...hva skal jeg gjøre. Stemplet og signaturen synes jo, men selve blekket på kvitteringen blir mer og mer borte. Jeg tok en kulepenn og skrev over kvitteringsnr og summen, selvom jeg kanskje får beskjed om at kvitteringen da blir ugyldig, men tenkte at da har de iallefall nr på bongen slik at de kan ta ut en kopi, hvis trygdekontoret ønsker det. Mister jeg alt, mister jeg vel også muligheten til refusjon om jeg kommer over beløpet. Andre som har opplevd noe lignende og hva bør jeg gjøre????

Fortsetter under...

Jeg rota bort en kvittering jeg trengte for å få tilbake penger en gang, men fikk skrevet ut en ny fra apoteket. De hadde registrert i databasen sin at jeg hadde fått utlevert medisin fra resept der så ikke noe problem =)

Spør apoteket ditt om de har samme mulighet.

Ja som de andre sier her så skriver de ut en ny til deg. Fikk beskjed da jeg hentet medisiner om at blekket forsvant ganske fort - så de anbefalte meg å scanne inn en kopi på dataen, så det har jeg gjort. Greit om man henter på forskjellige apotek så man slipper å ta runden :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...