Gå til innhold

Kynneraktige stramminger som kommer og går - uke 7!


Påsmeltigjen

Anbefalte innlegg

Jeg er bekymret for at jeg holder på å miste! Hadde stramminger i magen som kom og gikk i noen timer i går kveld. Liknet på kynnerne jeg hadde rett før forrige fødsel, ved at de ble bedre hvis jeg la meg ned og hvilte. Borte i dag og ikke hatt blødning. Noen som kan berolige meg med at de har hatt det samme og at det har gått bra ...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har og haft kynneraktige sammentrækninge.

Er 8, nesten 9 uker på vei nå. Var mye plaget med kynner forrige svangerskap, så har ikke været så urolig, men litt har jeg tenkt på det og faktisk lurt på om det var noet jeg innbilte meg, for så tidlig kan en vel ikke ha kynner?

 

Prøver å slappe av når de kommer, ikke løfte lillegutt unødvendigt osv. Regner med å livmoren allerede nå har begyndt å trene til den kommene fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 3 svangerskap før dette. Alltid hatt mye kynnere.

Men denne gangen startet det allt i uke 7. når jeg legger meg på soffaen om kvelden så kjør det igang.

Jeg innbiller meg at det ikke er noe farligt, har ingen magefølelse på at det er farligt. Fast jeg innrømmer att jeg synes det er litt rart når det er så tidligt.6+2 idag

Lykke til videre så får vi holde varann oppdatert hvis det skjer noe forrandring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...