Gå til innhold

Gud så utrolig stygg den nye bugaboo vognen er.. den bugaboo bee..hoho..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke den fineste, men definitivt den kuleste mtp funksjonalitet, vekt etc

Jeg skal faktisk ut og kjøpe den i dag!

Svir av 7 650,- for å få den hehehe

Skal ha Cameleon da, men det var kanskje ikke den du mente?

Fin er den vel ikke. Litt styggkul kanskje =)

Men du så praktisk den ser ut! Kommer sterkt til å vurdere å kjøpe meg denne som trille om jeg får flere barn. At man kan ha barnet vendt mot seg er et så stort pluss at jeg bryr meg ikke så mye om hvordan den ser ut.

Jepp, den er smekker! Og en splitter ny cameleon står og gjør seg til midt på stuegulvet mitt nå! Vi henta den i dag og gleder oss sånn til å putte vesla oppi!

Stakkars anonym HI sier jeg bare som ikke eier smak ;-)

Annonse

ja, det er mue mulig det "miss sophie" men da er jeg ihvertfall ikke alene om det;P

Mulig den er go å trille,men hadde ikke satt ungen min oppi om jeg hadde fått den engang.. sykt stygg!!!

De vognene er grusomme og lite funkjsonelle! Hvis du lurer på hvordan de er å kjøre på snø og slaps, er det bare å låne seg ei handlevogn på en butikk og prøvekjøre! Det blir akkurat det samme=)

Hvilke typer vogner er det dere liker da? "Gamle gode" simo? Eller odder? hahaha *grøss*

Ikke noe grunn til at ei barnevogn skal se ut som et svært beist, så små og søte ungene er.

Annonse

En smule sneversynt av deg å si at HI ikke eier smak kun fordi hun ikke digger den samme vogna som deg.

Det finnes jo en del vogner på markedet da - så spekteret er ganske vidt.

Det slår meg at dere som eier en buggis ikke tåler å høre at andre synes den er gørrstygg eller upraktisk. Folk har ulike meninger, sånn er det bare.

Jeg har buggis, og hadde aldri byttet - fordi den passer oss og våre behov. Men kjære deg Martinmamma: kan skjønne vi tåler å høre hva andre måtte tenke om vogna vår - det driter nå vel jeg i.

Men jeg kjenner meg ikke igjen - har ALDRI kommentert andre sine vogner. Går forbi masse vogner daglig, men har aldri tenkt"æsj, den var stygg, den var stor, den så upraktisk ut+++++ " Jeg har mitt - de har sitt, ferdig med det!

Det kommer ann på hva hver enkelt ønsker seg - og har råd til.

Det virker som det er sånn at enten elsker du Bugaboo eller så hater du den. Selv syns jeg Cameleon var kjempestygg da jeg først så den, men nå er jeg på vei til å synes den er kul ;) Har Emmaljunga selv da og er fornøyd med den, men jeg kan absolutt se fordelene med en Bugaboo også!

Har vært inne på nett og sjekket hva en bugaboo vogn er for noe, etter å ha sett denne debatten her inne.

Det som slår meg, er at den ser veldig liten ut. Dette hadde aldri vært en vogn for meg, da mine bebiser har det med å strekke seg noe helt sykt. Har selv kjøpt Simo kombivogn, da dette er en en vogn vi har brukt til 2 av barna tidligere. Mine små bebiser vokser ut av sin Simo bag før de er 3-4 mnd gamle og må over i sportsvogna og da er det greit med en vogn som kan legges helt ned. Så Simo er gull for meg.

Uansett så ønsker jeg alle til lykke med å kjøpe vogn, da det er kjempe morro uansett form, farge og pris, da det er drømmen om hvem som ligger der som til syvende og sist blir viktigst.

Nå er jo bagen til bugaboo en av de aller lengste på markedet da, er vel 85-90 cm eller noe. Så babyen vokser ikke ut av den med det første.

Ville heller ikke hatt bugaboo som eneste vogn, mest pga av hjulene og litt pga det med liggestillingen, men kunne gjerne tenkt meg den i tillegg til briovogna mi.

Kjekt at det er så godt utvalg i vogner nå, finnes noe for enhver smak, behov og prisklasse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...